• Sugar babe

    Lust att ha en sugar babe relation?

    Jag har haft långa förhållanden förut som bara slutat i diket! Blev  trött på förpliktelser, svartsjuka, osv och har nu för tiden endast förhållanden/relationer som sugar babe. Många killar och tjejer tycker det är moraliskt fel av mig med jag rekommenderar alla som är trött på att vara ensamma singlar eller har en tråkig vardag att fundera på det för det är det bästa beslutet jag någonsin tagit. :) Var just på en trevlig dejt med an supersnäll kille och fikade och var på bio. En toppen kväll som gjorde mig på så bra humör! No strings attached, helt enkelt.

    Ett tips till alla singlar där ute. =)

  • Svar på tråden Lust att ha en sugar babe relation?
  • Sugar babe
    Benjy skrev 2012-07-18 23:14:55 följande:
    "Vänner med fördelar"? KK?
    Nej, sugar babe är en relation där pengar/gåvor utbytes mot sällskap. (men EJ betalning för sex!! Endast göra saker och umgås m.m) Många har fördomar mot det men det är otroligt vanligt nu för tiden och det är ett beslut som båda parter kommer fram till hur relationen ska vara, och relationen kan se ut på olika sett. Jag hade själv mkt fördomar innan men inte nu längre. Om en kille är ensam eller inte vill ha ett seriöst förhållande men vill umgås med en sexig och snäll tjej och samtidigt är villig att betala för sakerna vi gör tillsammans så säger jag inte nej! Och det är både män och tjejer som är sugar babes.

    Innan fick ja dåligt samvete men nu när jag hållt på ett tag och jag fått en riktig bild av det så är det det bästa beslutet jag gjort.. och dom relationerna jag bildat har varit några av dom mest givande, trevliga, problemfria och roliga relationerna jag någonsin haft. och fortfarande har! Jag studerar och har inte mkt pengar så för mig funkar det bra och jag får göra killarna glada, plus att jag lär känna en massa underbara människor. Tro det eller ej så är det MÅNGA som vill ha förhållanden där det inte finns några förbindelser, relationsproblem, svartsjuka osv som har pengar liggandes men inget vettigt att lägga dom på.. Eller mänga som bara är ensamma och trötta på alla fördomar mot dom, som vill ha nån trevlig person att umgås med och hänga med.. Att vara sugar babe är inget för tjejer som är diviga eller fördomsfulla-- då borde dom bli gold diggers istället eller nåt.. Sen har det hänt att män som är gifta vill komma bort från den tråkiga vardagen och då får man väl vara diskret om man väljer att umgås med dom. Ofta är det män som vill man ska följa med på företagsmiddagar osv. eller bara en trevlig dejt, resa eller se en film och umgås.
  • smaoo

    Ok då fattar jag.
    Nä en sån relation är nog inget gör mig. Jag får bilden av ett ganska ytligt umgänge när jag läser det du beskriver.
    Svartsjuka är ju alltid trist men inget som nödvändigtvis måste ingå i djupare relationer.
    Hur tycker du det funkar på det intellektuella planet? Jag tänker att det inte finns så mycket utrymme för sånt på exempelvis en företagsmiddag eller liknande. Eller är det aktiviteten i sig som lockar mer än själva umgänget?
    :)

  • Sugar babe
    smaoo skrev 2012-07-23 01:10:02 följande:
    Ok då fattar jag.
    Nä en sån relation är nog inget gör mig. Jag får bilden av ett ganska ytligt umgänge när jag läser det du beskriver.
    Svartsjuka är ju alltid trist men inget som nödvändigtvis måste ingå i djupare relationer.
    Hur tycker du det funkar på det intellektuella planet? Jag tänker att det inte finns så mycket utrymme för sånt på exempelvis en företagsmiddag eller liknande. Eller är det aktiviteten i sig som lockar mer än själva umgänget?
    :)
    Det kan vara ytligt många gånger men verkligen inte alltid. Dom flesta relationerna är väldigt givande. Man träffas och gör alla möjliga saker tillsammans, inte bara företagsmiddagar. Och det intellektuella umgänget tycker jag är bra =) Jag har massor att prata med dom om då dom flesta har bra utbildningar och intressanta intressen.. Kan prata om allt från politik, företagande och psykologi till senaste kändis skvallret. ;)
  • 19leon73

    Hade nog inte tackat nej till en "sugar mama"...

    Det handlar nog till stor del vem det är man umgås med och vad man kommit överrens om...

  • SoStylish
    zionlion17 skrev 2014-04-22 23:53:13 följande:
    Hej!

    Hur gör jag för att bli sugarbabes???
    Jag tror inte att Sugababes letar efter fler medlemmar just nu, men du kan ju alltid kontakta deras manager och fråga.
  • MachoCulture

    Intressant - du Zuugeeer av Killarna Pengar istället för att Zuuugaaa av deras PissPinnar-
    o de får inte pumpa - men jag antar att du vill ha SchnabelTerapi som de flesta andra damerna
    o det ger du så klart gratis, men det kanske inte dina bjudande SvajBallar fattar.

    Egentligen är du en FittBlåsarParazitTattare - o nu rekommanderar MachoCulture faktiskt
    alla ensamma tjejdrömmarkillar/män som är beredda på att Bjuda Flott - utan att Få Doppa
    Gott att faktiskt data dig.

    Personligen tycker jag att du lurar killarna/männen MEN eftersom vi kör detta öppet här så
    både tycker jag o unnar dig att de som vill ställa upp på de villkor som nu framgår i denna
    tråd att de InBoxar dig o datar dig.

    Du får gärna bjuda mig på en glass eller fika någon gång OM du vill o berätta om de
    Dårar som köper ditt sällskap (jag har inte så höga krav på att saker kostar men det
    man gör skall vara bra)

Svar på tråden Lust att ha en sugar babe relation?