• Stinsen

VLC Cambridge Nutrilett diet

Måste bara kolla läget här inne :P
    Ingen som just nu går på kur?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-20 03:16
    VLCD skulle de ju stå i rubriken så klart ;)

• Svar på tråden VLC Cambridge Nutrilett diet
  • Mallan1987

Jag går på Modifastkur, det är ju "bara" en LCD-kur men ändå. Började den 9/7 och har gått ner 5,7 kg. Äter ren kur 6 av 7 dagar, på lördagar byter jag ut 2 påsar mot middag.

• aj 378

Använder mig av både Cambridge och naturdiet. Byter ut nån måltid varje dag, ibland alla. Har gått ner 10kg på en månad

• lantidyllen

Jag har börjat idag.. Planerar att gå på kur ett bra tag framöver.. Nu ska alla extra kilon bort..

• Christine f

Hej!

Är inne på min fjärde dag med ren kur (Cambridge).
    Dricker 3 påsar om dagen

Vad kul att det finns en tråd där vi kan följas åt.

Jag har 33 kg som ska bort!!!  

• Mallan1987

Jag har 26 kg som ska bort. Vägde mig idag och så här "lite" har jag inte vägt på 2 år!

• Schohoo

Hej!
    Får man hänga på?!
    Startade idag och ska äta 600 kcal om dagen i 28 dagar! Dag 1 har gått bra, men hur mår man imorgon!?!

• Schohoo

Hur går det för er?
    För mig går det bättre än förväntat (dag 3 idag), förutom att jag är väldigt arg! Säger sanningen till folk jag blir irriterad på t ex!

• yrhätta

Jag tänkte börja igen imorgon. Tänker sunt förnuft i min viktnedgång med kör VLCD-kurer då och då för att snabba på det hela lite.. Och för att motivera mig själv :)

Behöver gå ner minst 5-6 kilo på 10 veckor!

• SweetHoney

Tänkte starta imorgon...blir troligtvis en blandning av vlcd o lcd...kommer nog behöva nån bar de två tre första dagarna innan kroppen vänjer sig

Har inte jättemycket vikt som ska bort men det är tröga 9-10 kg som sitter som berget....Skulle vilja ha bort så mycket som möjligt på ca 4 veckor innan komvux startar  

• yrhätta

SweetHoney; När börjar Komvux för dig? Alltså hur många veckor är det dit?

Svar på tråden VLC Cambridge Nutrilett diet