VLC Cambridge Nutrilett diet
Måste bara kolla läget här inne :P
Ingen som just nu går på kur?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-20 03:16
VLCD skulle de ju stå i rubriken så klart ;)
Måste bara kolla läget här inne :P
Ingen som just nu går på kur?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-20 03:16
VLCD skulle de ju stå i rubriken så klart ;)
Jag går på Modifastkur, det är ju "bara" en LCD-kur men ändå. Började den 9/7 och har gått ner 5,7 kg. Äter ren kur 6 av 7 dagar, på lördagar byter jag ut 2 påsar mot middag.
Använder mig av både Cambridge och naturdiet. Byter ut nån måltid varje dag, ibland alla. Har gått ner 10kg på en månad
Jag har börjat idag.. Planerar att gå på kur ett bra tag framöver.. Nu ska alla extra kilon bort..
Hej!
Är inne på min fjärde dag med ren kur (Cambridge).
Dricker 3 påsar om dagen
Vad kul att det finns en tråd där vi kan följas åt.
Jag har 33 kg som ska bort!!!
Jag har 26 kg som ska bort. Vägde mig idag och så här "lite" har jag inte vägt på 2 år!
Hej!
Får man hänga på?!
Startade idag och ska äta 600 kcal om dagen i 28 dagar! Dag 1 har gått bra, men hur mår man imorgon!?!
Hur går det för er?
För mig går det bättre än förväntat (dag 3 idag), förutom att jag är väldigt arg! Säger sanningen till folk jag blir irriterad på t ex!
Jag tänkte börja igen imorgon. Tänker sunt förnuft i min viktnedgång med kör VLCD-kurer då och då för att snabba på det hela lite.. Och för att motivera mig själv :)
Behöver gå ner minst 5-6 kilo på 10 veckor!
Tänkte starta imorgon...blir troligtvis en blandning av vlcd o lcd...kommer nog behöva nån bar de två tre första dagarna innan kroppen vänjer sig
Har inte jättemycket vikt som ska bort men det är tröga 9-10 kg som sitter som berget....Skulle vilja ha bort så mycket som möjligt på ca 4 veckor innan komvux startar
SweetHoney; När börjar Komvux för dig? Alltså hur många veckor är det dit?