• snäckan90

    Min pappa gör mig galen !!!!

    För att försöka göra denna tråd så kort som möjligt så ska jag försöka dra över detta på bästa sett. 
    Största delen av min barndom så växte jag upp utan min pappa , han bodde utomlands. Han kom tillbaka när jag va 13 år och jag hade alltid en bild av min pappa , han var " superman " för mig, så jag byggde snabbt upp en relation och när jag va några år äldre rymde jag ditt ( omständigheter hos min mamma som jag helst inte vill gå in på ) hursomhelst så kort efter jag hade flyttat till min pappa så gav han mig stryk , försökte bestämma över mig och jag bestämde mig för att dra så jag flyttade till en egen lägenhet trots att jag var minderårig och försökte leva ett bra liv. Och allt det där gick super och är idag över 20 år och har en fantastisk liten familj.  Min pappa har kommit och gått genom åren , vi har försökt ha en relation och sen har det blivit bråk , ungefär en miljon ggr. Men nu har jag för sista gången gett honom en chans då jag vill ha en relation men någon av mina föräldrar och eftersom min mamma aldrig har varit kapabel så blev det pappsen. Det har gått bra i ungefär 3 månader nu och jag trodde det va bra denna gången tills jag fick höra vilken jävla skit han säger bakom min rygg , om att jag är en idiot och att mitt liv är en lögn( eftersom jag inte inkluderar han och hans fru) i mitt liv då jag anser att dom inte kan bidra med annat än skit. När jag konfronterar min pappa om att han alltid säger saker som sårar mig , typ att jag kan ingenting och hur dålig jag är (trots att jag på 6 år fixat en utbildning , fått barn och gift mig trots att jag hade anorexia 4 av dem) . Jag känner att jag viker mig dubbelt för att få denna relationen att fungerar för jag vill inte känna mig föräldralös men när han själv berättar hur hans fru snackar skit om mig och säger att hon hatar mig och när han dricker till det börjar ringa och svära och kalla folk hora och massa annat och vid nästa samtal berättar hur mycket han älskar mig  känner man sig inte super motiverad. Vad ska jag göra ? Ska jag lägga denna relationen på hyllan och inse att det kanske inte finns någon relation där ? Jag behöver era råd ! Hjälp!

  • Svar på tråden Min pappa gör mig galen !!!!
  • Min underbara hjärtan

    Den relationen värka ta mer en den ger!? Om jag va du skulle Jag nog sätta mig ner skrivvit ett brev, om hur jag kände tänkte och ville ha relationen och begära svar i brevet... När du skriver dels behöver du inte bli avbruten du kan ändra hur du vill formulera osv, ge han dig inget " bra svar" så får du känna hur du vill göra!

Svar på tråden Min pappa gör mig galen !!!!