Inlägg från: jossposs |Visa alla inlägg
  • jossposs

Gekås

Vi var på gekås i Lördags.. bild finns i galleriet.. har tyvärr ingen bild på kläderna vi köpte. .men det blev en del vill jag lova.. Var ju sååå mysigt och bara gå runt där och plocka ner i vagnen.. kalaset slutade på 3000 kr,.. men men

Vi fick JÄTTEMYCKET bra för pengarna, både bra nappar, skedar bodys mm mm. Finns en bild i galleriet på lite av grejerna... var ju lika bra att passa på när man ändå var där

• jossposs

mamsie:
    Hoppas du har en bra dag på Gekås.. Vi var där förra helgen och shoppade loss.. det var helt underbart kul som alltid. Men lite roligare nu då man väntar barn, då man kunde shoppa ihjäl sig på barnsaker.. *myyys*

• jossposs

Vi ska nog oxå en till vända till gekås i Maj
    Blir ju billigare än att handla allt hemma ju...

Det kliar i fingrarna när jag ser allt, även fast vi var där för bara en vecka sen *skratt*.

• jossposs

Japp, en sån babysitter blir det vid nästa gekås vända Vad kostade den? Jättefin ju!!

• jossposs

clt: OJ Som hittat ju

Vi ska på UL på torsdag.. hoppas att de ser könet då, men annar ska vi på Köns UL nästa vecka. Så vi ska ta en till tur till Ullared nästa månad när man vet vad det är för kön.. underlättar en del m sängkläder och allt sånt då...

• jossposs

tjej83: Vet du vad spjälskyddet m nallarna kostade?? för svärmor ska nämligen dit ti helgen... undrar om hon då ska få köpa med det åt oss.

• jossposs

vi handlade för 3000 kr när vi var där för några veckor sen, men jag och svärmor ska ta en runda till nästa månad och köpa det sista, nu när vi vet att det är en Hon i magen, lite enklare m sängkläder och sånt då

Svar på tråden Gekås