Inlägg från: lillamilla75 |Visa alla inlägg
  • lillamilla75

Gekås

Här är en som ska ner på fredag med två arbetskamrater som oxå är gravida Skrattande
    Har redan handlat en del, men kommer nog hitta ett och annat ändå Flört

• lillamilla75

Vad är Näsfrida?

Plippi:
    1500:- kostade vagnen när vi var där för 2-3 månader sen.

• lillamilla75

TAck för svaret Loviisen Ska kolla på det på fredag när jag är där nere

• lillamilla75
    Tussan05:
    Jag har köpt mammakläder på Gekås, men är bara nöjd med ett plagg. Jag rekommenderar att du lägger ut lite extra och köper på HM eller nått. Själv har jag köpt lite begagnat på blocket, dessa kläder har jag varit helnöjd med.
    Ska ner imorgon till GEkås och om jag ser en massa mammakläder så skriver jag en rad här och nämner det
  • lillamilla75
    Jag har haft en underbar dag
    Köpte nappflaskor, tvättlappar, nappflaskställ, våtservetter, badolja, barnolja, vällingdoserare, skedar, täcke å lakan till barnvagnen, I love mom/dad bodys, ett par strumpor, en stor lamptavla med "rörliga" fiskar. Ser ut som ett akvarium som sitter i väggen som ska vara inne i barnkammarn för nattljus, tänkte jag. Sen när bebisen blir lite äldre kanske den ligger och kikar på fiskarna som åker runt. Denna kostade dock 399:- men jag tyckte om den. Kan ta ett kort på den senare och lägga i mitt galleri.

Till mig köpte jag bl.a 2 par skor/tofflor, amningsbehå en svart och en vit, amningskupor, trosor, STRUMPOR (konstigt vá Flört) m.m
    Gubben fick lite kalsonger, linnen, jeans... sen kommer jag inte riktigt ihåg, nån present , handdukar och lite juice och annat...

Det blev en del folk under förmiddagen. Vi åkte hem vid 13,45 och vi kom väl dit vid 8,30.Skrattande
  • lillamilla75

Vill tillägga att jag köpte INGA mammakläder. Som jag sa igår så är det mer värt att gå och köpa på HM, Lindex m.m.

• lillamilla75

La in ett kort på "akvariumet", men det blev en väldigt mörk bild. Ramen ser ut eller är en spegel. Har inte tagit bort förpackningen än, så det är plast på och frigolit på kanterna.

• lillamilla75
    Losam:
    Jag var på väg att köpa bärselet, men gjorde det inte. Vad kostade det?
  • lillamilla75
    9kärleken6:
    Amningsbehå´n kallas Trofe.
    Och på bärselet så står det (har jag för mig) tillverkad för gekås eller nåt. Det står så på en del andra babysaker oxå.

VAd står Mla för??
  • lillamilla75

Precis, de ligger vid vagnsakerna/sängkläderna. Losam svarade på min fråga här uppe att det kostade 109:-, såg nämligen inget pris när jag var där.
    Köpte inget för hon som jag var där med ifrågasatte ifall jag verkligen ville chansa på att köpa den när man inte vet överhuvudtaget hur den är.
    När jag kom hem sa gubben att dom borde ju inte få sälja den om den inte är testad ordentligt.

Mla - hihihihahaha

• lillamilla75

Vad menar du med att skicka efter en sån med. Dom har väl ingen postorder, eller?? Utan det är nån du känner som ska dit och handla??

• lillamilla75
    Sandy85:
    Om du går tillbaka en bit i tråden så finns det flera som lagt ut bilder...
Svar på tråden Gekås