Inlägg från: Lalalong |Visa alla inlägg
  • Lalalong

Gekås

Nu åker jag strax! Bara två timmar kvar innan vi ska sitta i bilen.
    Har en budget på 2000 och ska i princip bara handla barnsaker så jag hoppas vi kommer hem med ett stooort lass! Kläder är det ju framförallt vi är ute efter (vi har ett lager med kläder i 50-68 nu, så det blir nog att vi handlar i mellan 74-104, så har vi kläder för framtiden!!).
    Och sängkläder till spjälisen och vagnen!!! Skit billigt där ju

*längtar*

• Lalalong

Haley

Jag ska _försöka_ spara lite åt dig, men jag lovar inget

• Lalalong

Det ser ut som min lista ungefär. En sak jag strukit på min lista eftersom jag fick ett stort presentkort på Ica Maxi (handlade bebis grejer där så att jag skulle kunna lägga så mycket pengar som möjligt på kläder i Ullare ) är babyolja. Hade tänkt handla det där. Vet inte om det är något du ska ha, men har hört att det är billigt där i alla fall.

• Lalalong

Haley
    Ahh ok!!
    Visste inte ens att de hade blöjor.. (köpte vi visserligen också på Maxi på presentkortet men det går ju åt! )

• Lalalong

Äsch.. kan man förköpa sig där?
    Fast det är klart... min man hade förmodligen varit lika tveksam till att skicka iväg mig dit ensam...
  • Lalalong

Zack
    Ja som sagt, har hört att det är billigt där. Men vi handlade ett stort lager (5 flaskor ) på Maxi när jag handlade upp mitt presentkort

Nu drar jag! Gekås nästa!

• Lalalong

Halloj tjejer!
    Har bilder i mitt galleri på allt jag köpte igår (förutom strumpor och underkläder till mannen och mig )

Fanns hur mycket som helst! Blöjor hittade jag ingenstans dock (såg att någon frågade om vad det kostade...). Annars fanns det det mesta av det mesta. Inte övermycket folk heller, det gick att ta sig fram ganska bra!

Vi var där i 3 timmar (längre än jag varit någongång, men hade en annan grav-kompis med mig också så det tog väl lite längre tid av den anledningen då ) och gjorde av med drygt 2000 kronor!

Kan lägga in en lista på vad allt kostade om ni vill.

• Lalalong

Peak
    Såg ingen skötbädd. Men skötväska hade dem... tyvärr kan jag inte säga vad den kostade...

• Lalalong

Peak
    Den jag såg var en vanlig väska!

• Lalalong

Okej en lista:

Morgonrock (baby): 59.95
    Flickbyxa: 34.95
    Baby Body, I Love Dad: 39.95
    Baby pyjamasoverall: 39.95
    Babypyjamas 2 del: 39.95
    Baby Body, Little princess: 39.95
    Baby Body: 39,95
    Baby flickkofta: 59,95
    Baby flick manchesterbyxor: 59.95
    Babymössa m. öron: 12.95
    Baby strumpbyxor: 14,95 st
    Baby socka: 7.95 st

Påslakanset (spjälsäng): 79.95
    Spjälsängslakan: 29.95 st
    Örngott: 5.95 st
    Påslakanset: 49.95
    Påslakanset: 59.95
    Påslakanset: 29.95
    Påslakanset: 29.95
    Snuttefilt: 16.95
    Plastad frotte (70*95): 34.95 st
    Musik Mobil: 99 kr

Tvättlappar (frotte) 3.95 st
    Tvättlappar Lillgrådens: 19.95
    Badtermometer: 7.95
    Mam mini, nappar (2pack): 29.95
    Haklapp, hård: 9.95
    Spill ej mugg: 4.95
    isbitring: 9.95
    Vällingdoserare: 12.95
    Bomulsspinnar, baby: 7.95
    Flaskborste: 6.95
    Febertermometer: 39.95
    Värmesensorsked (2 pack): 11.95
    Barnängen barnsalva: 19.95 st
    Amningskupor: 34.95
    Dialon puder (refillpåse): 8.95 st
    Natusan baby top-to-toe wash: 29.95
    Flaskställ: 12.95
    Bestick baby: 12.95
    Dialon puder (burk): 15.95

Barngardiner: 109
    AmningsBH: 29.95
    Amningströja: 29.95

Ja det var en del det

• Lalalong

Tjej83
    Ja det finns madrasser på Gekås. Men som Heleri säger så har inte IKEA standard mått på sina sängar. Så det bästa är nog att köpa där. Och jag har för mig att det inte skiljde så mycket i pris på den madrassen som vi har köpt på IKEA och det priset de tog på Ullared faktiskt.

• Lalalong

Tjej83
    Nä det var nog bara en sort tror jag, samma tjocklek och samma mått.
    *funderar* såg jag någon badbalja...?... Inte vad jag minns i alla fall. Men det kan jag inte svara säkert på.

• Lalalong

Haley
    Vad fina saker!! Roligt att många av oss fastnat för samma saker
    t.ex. mössan med öron, och bodyn med "I love dad" har jag sett på flera av Gekås-bilderna

• Lalalong

Haley
    Njäe, just när det gällde kläder var inte jag heller så överväldigad. Men jag tittade inte så mycket på de minsta babykläderna eftersom vi har ett tillräckligt stort lager av dem och bland de större storlekarna tyckte jag det fanns lite mer. Det jag köpte var jag supernöjd med!
    Kanske skillnad om man inte behöver gå på könsneutralt, vi vet att det är en flicka och då ökar utbudet direkt.
    Vet ni vad ni får eller?

• Lalalong

*s*.... var bara tvungen att fnissa lite åt uttrycket "sorten"

• Lalalong

anna86
    Bilder finns i mitt galleri

• Lalalong
    Heleri
    Länken funkar inte... men jag tassar in via ditt nick istället
  • Lalalong

Heleri
    Oj vad saker!!!
    Ser att du köpt en amningsnapp... det grämer mig så att de inte hade det när jag var där. Hittade dem inte i alla fall!
    Massa fint i alla fall! Alla roliga bodys också, med "enjoy milk" och det.. *vill ha*
    Det är ju nästan så man vill dit en runda till

Svar på tråden Gekås