Gekås
Zack:
Oj vad grejer! Jättefina saker. Ska dit om en vecka själv.
Zack:
Oj vad grejer! Jättefina saker. Ska dit om en vecka själv.
Nej! De måste fylla på tills på måndag!
Helle:
Bra! För här ska det handlas!!!!
Kicki83 och Lalalong:
Åååhh...jag ska dit på måndag. Kan ni inte sätta in lite bilder som inspiration när ni varit där? *blinkar bedjande*
Helle: När du gör ett sådant avslöjande kan du inte berätta vad kalaset gick på?
Jag ska dit nästa vecka och har redan drömt (ja det är sant!) att jag grät för jag hade förköpt mig. Blev jätteledsen att jag inte hade en krona kvar.
Helle:
De grejerna du har på första bilden: body med nalle, sparkdräkt med nalle, strumpor, mössor och haklappar, vad kostade de ungefär? Försöker bilda mig en uppfattning om hur mkt jag kommer att göra av med på måndag.
OK, jag räknade med att det skulle gå på ungefär lika mycket. Bäst att ta med sig miniräknaren så man inte tappar bort ....förståndet.
Jag ska inte köpa någon babyvakt, men däremot hörde jag att de hade fina babysitters för 200kr.
Tack för priserna!
Lalalong: Ha en trevlig resa! Väntar på en utförlig rapport sen. Och du, handla inte upp allt för mig nu, va?
Har jag missat något i inköpslistan?
Ryggsäck/skötväska
Baddräkt till mig
Kuddar (vagn och säng)
Täcken (vagn och säng)
Regnskydd till vagnen
Lakan (vagn och säng)
Underlakan
Plastad frotté
Skumgummitvättlappar
Våtservetter
Badbalja
Filtar (tunnare och tjockare)
Babysitter
Babygym
Nappflaskor
Nappar
Flasktorkställning
Flaskborste
Termometer
Badtermometer
Amningsinlägg
Kläder
Kolla in mammakläderna (byxor?)
Mjölkuppsamlare
Amnings-BH
Haklappar
Mössor
Spjällsängsskydd
Utöver bebis/graviditet:
Underkläder
Strumpor
Schampo, balsam, duschcreme
Tvättmedel
Plastpåsar, bakplåtspapper
Lalalong:
Jag får se, vår bebis kommer först den 2/8 så jag hinner köpa lite sånt. Ska fundera på oljan, annar sär det ingen panik. Därför har jag inga blöjor och sånt med på listan.