• Haley

Gekås

Humran: Vad är air-nappar?
    Ska själv handla lite nappflaskor så jag lär väl se sånt också. Bara jag vet vad jag ska kolla efter.

• Haley

Hej! Hemkommen för en dryg timme sen. Har lagt in bilderna inne hos mig så kika på. Skriverf ner priserna i ett nytt inlägg.

• Haley

Giraffpläd 69,95
    Insektsnät 19,95
    Nätkasse 19,95
    Påslakanset, blått med hjärta 89,95
    Värmesensorsked 2-pack 11,95
    Amningskupor 50 st 34,95
    Nappflaska 250 ml 16,95
    Spill ej mugg 9,95
    Napp, 2-pack 29,95
    Nappflaska 125ml 9,95
    Badtermometer 7,95
    Flaskborste 6,95
    Napphållare 27,95
    Flaskställ 12,95
    Vällingsdoserare 12,95
    Barntäcke 100*130 79,95
    Våtservetter 9,95
    Kudde spjällsäng 24.95
    kudde vagn 9,95
    Täcke till vagn 70*80 49,95
    Mammatrosor (ej på bild) två för 34,95
    Amnings-BH (ej på bild) 89,00-99,00/st
    Body blå med kronor 34,95
    Body

• Haley

Näää! Halva listan försvann när jag tryckte på skicka.

Lalalong: Ja, fast utbudet var inte så stort så det var ju lite tråkigt. Hade hoppats på lite mer grejer faktiskt. Men de saker vi hittade var vi nöjda med.

Slutnotan gick på lite drygt 2200. Det vlir till å äta nudlar resten av månaden

• Haley

Nej vi vet inte sorten. Jag köpte tre plagg i 56 och 3 st i 62. Sen tänker jag komplettera med lite basplagg på H&M hemma. De är ju i istort sett samma prisklass på sånt. Sen har jag 4 månader på mig att köpa allt så det är ingen panik.

• Haley

Har inte sett några babygym faktiskt. Däremot hade de rätt fina babysitters för 189 kr. Verkar vara av fin kvalitet, fodrade och man kan ställa in vinkel på de.

• Haley

OK, jag såg inga. Men så låg de kanske på annat ställe än babysitters. Eftersom både jag och kompisen lider av foglossning så gick vi bara till de ställen vi var intresserade av (hade skrivit ner var allt ligger) utan att titta på annat.

• Haley

Det var därför jag inte såg de. Hade inte vägarna förbi.

• Haley

Tyvärr, jag såg madrasserna för de fanns intill täcken och kuddar, men jag tittade inte så noga eftersom vi inte har någon säng än.

Svar på tråden Gekås