• Anonym (tips!)

    bra stöd vid ny graviditet

    Hej! Jag förlorade min dotter i magen i v.40. Förra gången jag var gravid så var jag tyvärr inte nöjd med varken min bm el spec mvc där jag gick. Nu har jag börjat fundera på en ny graviditet och tycker det känns viktigt att gå dit man känner sig trygg med både bm och jag antar att vi kommer få gå på spec mvc oxkså så jag undrar ifall det är något där ute som kan rekaommendera något bra ställe och som har bra erfarenheter. Jag bor i stockholm!

  • Svar på tråden bra stöd vid ny graviditet
  • Miss Gul

    Jag går på ultragyn vid Odenplan och de är verkligen super. Har spec mvc men tar även emot andra i mån av plats. Jag hamnade där vid min förra graviditet pga tidigare missfall och fick komma på så många kontroller jag ville redan från start så att jag skulle känna mig trygg. I min nuvarande graviditet - är i v 20 nu - har det tillstött komplikationer som gör att vi kanske måste avbryta graviditeten. Även detta har de hanterat oerhört bra och vi har verkligen fått stöd och snabb hjälp vidare till Karolinska. Kan varmt rekommenderas!

  • Anonym (tips!)

    Tack för tipset, tyvärr är det dock helt fel sida av stan för mig...men alltid värt att kolla upp! Lycka till med graviditeten hur det är går! Kram

Svar på tråden bra stöd vid ny graviditet