Jag blev hjälpt av naturligt progesteron!
Detta är originalkrämen som John Lee själv rekommenderade sina patienter. Den andra där det står John Lee är hans släktingars försök att tjäna pengar på hans kunnande.
Emerita Progest 4oz och den finns att köpa på http://wellwoman-europe.com/acatalog/Emerita-Paraben-Free.html#a0124
Jag litar mer på denna kräm än den andra då en i som bor ett kvarter bort håller i hormonkurser och har träffat John Lee flera ggr när han levde.
Man ska smörja in sig med en klick, stor som en ärta, morgon o kväll. MEN i v. 5-15 ska man smörja in sig 3 ggr om dagen. Efter v. 15 ska man succesivt minska på den klicken mitt på dagen för att sen inte ta den alls. En vecka innan BF ska man sluta med krämen. Denna har hjälpt två av mina vänner att bli gravid o få behålla sina barn. Båda mellan 35-40 år.
Jag fyller 40 om 2 månader och är nu gravid i v. 13 första barnet via IVF (läs min pres)
Man ska smörja in sig med en klick, stor som en ärta, morgon o kväll. MEN i v. 5-15 ska man smörja in sig 3 ggr om dagen. Efter v. 15 ska man succesivt minska på den klicken mitt på dagen för att sen inte ta den alls. En vecka innan BF ska man sluta med krämen. Denna har hjälpt två av mina vänner att bli gravid o få behålla sina barn. Båda mellan 35-40 år.
Jag fyller 40 om 2 månader och är nu gravid i v. 13 första barnet via IVF (läs min pres)