• EleniHadjipetrou

Hur mycket tror ni att jag väger? (bild)

Hej! Jag ville bara veta vad ni tror att jag väger genom att kolla på denna(halvfjantiga) bild. Själv tycker jag att klänningen får mig att se lite smalare ut, så hur mycket tror ni att jag väger? Gissa på!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-03 13:35
    Tänkte bara tilläga att jag är 1.64 cm lång :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-04 12:09
    Nu svarar jag! Jag väger 72 kg så detta var detta ingen kuggis ;) De flesta gissade ju ganska rätt. Några skrev 60-65 och då blev man ju smickrad men så lite har jag inte vägt sen innan graviditeten. Men min vikt kom lite som en chock när jag vägde mig igår då jag trodde att jag skulle gått ner lite sen sommarjobbet då jag har gått non stop 4h/dag och slutat äta en massa choklad. Sist jag vägde mig var för 3 veckor sen och då vägde jag 69 (också mitt på dagen). Men både jag och min pojkvän tycker att jag ser lite mer slimmad ut så lite av fettet måste ha blivit muskler som väger mer. Jaja nu vet ni det, tack för era svar!
  • Svar på tråden Hur mycket tror ni att jag väger? (bild)
  • luvah33
    Petra645 skrev 2012-08-03 13:25:47 följande:
    Fan vilken ointressant tråd..
    Fan vilken meningslös kommentar
  • luvah33

Jag vet inte, sånt är så svårt.. 70 kanske

• Norris

Du kanske bör uppdatera TS med hur lång du är? Annars kan det va lite svårt att gissa :)

• luvah33
    Petra645 skrev 2012-08-03 13:29:58 följande:
    Men vem bryr sig egentligen om vad hon väger?
    Hon själv? Kan man anta, eftersom det är hon som startat tråden.
  • EleniHadjipetrou

Om du inte bryr dig behöver du verkligen inte kommentera (eller läsa) din surkärring! Förresten så är det JAG som bryr mig om vad NI tror. Bara för att det skulle vara kul att veta :)

• riboflavin

Du ser lite större ut än mig, men jag har nog lite mer muskler så jag tror du väger ungefär som jag. 68-70 kg.

Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
Svar på tråden Hur mycket tror ni att jag väger? (bild)