• h-s

5 döttrar eller 5 söner?

det här blir ett lätt svar. 5 pojkar såklart:D om jag fick välja att ha 10 barn så skulle jag även där välja att ha 10 söner. Pojkar är smartare, starkare och bättre helt enkelt, tjejer är olojala, ljuger, ligger runt lika ofta som dem byter trosor och är rent utav skit störiga i tonåren.

min kille tänker precis som mig och hoppas bara på söner.

• h-s

tyvärr måste man ju kunna dra alla över en och samma kant. annars är det ytterst omöjligt att debattera.

män som tränar är starkare än kvinnor som tränar, män är hårigare än kvinnor. sen att det finns kvinnor som är starkare än män som tränar lika mkt som kvinnan är ytterst ovanligt. att kvinnor är hårigare än män är där också mera ovanligt men att det förekommer kan man inte förneka.

För att dra en slutsats baserat på allt i helhet och hur det ser ut generellt så är pojkar alltså bättre än flickor. Undantag finns och dem är ytterst ovanliga och man kan inte utgå ifrån sånt

• h-s

Herrfantasi och tramptrass,

ni är för roliga, först och främst skriver du tramptrass om vad det värsta män har gjort mot kvinnor är, och då dessutom individuella personer i sig som INTE representerar majoriteten av männen.

Majoriteten av söner våldtar inte tjejer, Majoriteten av döttrar knullar däremot runt.

Majoriteten av söner misshandlar inte motsatta könet. Majoriteten av tjejer är olojala och ljuger om vem dem sover hos som exempel för att ligga runt.

Sen vill jag även nämna att 40% av all våld som sker mot motsatta kön är från kvinnor som misshandlar män och 60% av all våld som sker mot det motsatta kön är från män som misshandlar kvinnor. Alltså är 40 av 100 misshandel mot det motsatta könet genomfört av en kvinna mot en man.

här är länk:
    http://www.theguardian.com/society/2010/sep/05/men-victims-domestic-violence

så tramptrass du nämner söner som våldtäksmän och kvinnomisshandlare när det i generellt sett är BETYDLIGT mindre än 1% "söner" som utför ngt av dessa två saker.
    Det jag nämnde om döttrar är något som sker i generellt sett bland alla tonårsdöttrar. Då i princip alla tonårsdöttrar har haft fler sexpartners än tonårssöner och i snitt tappar tjejer oskulden i 13-14 års åldern och hos pojkar i 18 års åldern.
    Sedan vill jag gärna påpeka att tjejer och kvinnor är överrepresenterade inom brukning av tobaks rökande och det är alltså flest döttrar som röker och inte söner.

Herrfantasi, tyvärr måste jag säga att jag tror att du är en victim i något som kallas för cockold och bla en victim i ballbasting. Du njuter av att se din kvinna bli penetrerad av andra män, bakom stängda dörrar och framför ögonen på dig. Du kanske själv har en dotter och är gift? din fru kanske ligger runt och du står henne trogen och anser att det är okej för henne att med andra män utföra penetreringssex och oralsex?

Allt detta är nog sant som jag nämner/frågar om dig, då du på ett sjukligt sätt sa att söner är mera suicedebenägna? Du vet väl att det är tonårsdöttrar som skär sig själva och att tonårspojkar inte alls tillhör den överrepresenterade gruppen inom suicede? Och sen förstår du väl att det är söner som köper en ny bil till farsan om han blir framgångsrik? Du kan glömma att en dotter ska ge dig en slant av sitt ekonomiska berg hon besitter om hon är framgångsrik. Se bara på hur Peter Forsberg köpte en bil till sin farsa och hur Zlatan köpt hus till sin familj osv.

• h-s

Tramptass, först vill jag säga att du tillhör den ytterst ovanliga gruppen av dagens kvinnor. Dig skulle jag lyfta hatten för (h-s sambo som skriver).

Att det finns brasilianska fotbollsfans i brasilien är en självklarhet då det är världens största fotbollsnation. Sedan att det finns individer i brasilien som älskar fotboll och är stora fotbollsfans är inga konstigheter men dock anses det ovanligt att hitta någon fotbollsfan i brasilien som INTE håller på sitt brasilien i fotboll. Det finns alltid undantag. Att en tjej är lika enanstående som dig är ett undantag i västvärlden och här i Sverige. Precis som det är lika ovanligt att hitta män som våldtar. Alla olika slags individer finns men dem representerar inte majoriteten och jag baserar mig endast på majoriteten. Varför skulle mina döttrar vara ett sånt stort undantag som dig? Och därför väljer jag söner alla dagar i år decenier.

här är en länk på genusdebatten som har olika studier på sidan du kan hitta om du läser igenom just den sidan jag länkat som gör tester på kvinnor och män som frågar om dem kan få ha sex med random personer i motsatta könet där kvinnor får hela 50-75% av sina gånger ett Ja svar, och männen får hela 0% av gångerna ett Nej som svar till sex. jag kan även påpeka att testet där kvinnor frågade ut män var på 14 olika män varav 2 av männen var med sina kvinnor när de blev bemötta och 7 av dessa 14 män svarade ja till sex av kvinnan. När testet gjorde där män frågar ut exakt 100 olika kvinnor så fick männen ett nej av alla 100 kvinnor vilket ger en klar och förtydande svar på att män har det svårare än kvinnor att få sex.

det är studier som tagits fram och som är länkade på den sidan jag själv länkat här nedan

http://genusdebatten.se/har-tjejer-lattare-an-killar-att-hitta-sexpartners-sanningen-om-ett-socialt-experiment/

sedan att kvinnor säger nej till sex inte längre är en myt så kan ni läsa här att även kvinnor har mer sexpartners än män

http://timesofindia.indiatimes.com/life-style/relationships/man-woman/Women-today-have-more-sex-partners-than-men/articleshow/26422943.cms

sedan har ni en länk här på att tonårsdöttrar blir av med oskulden innan tonårssöner, Vad det beror på kan vara för att tjejer dricker mer än pojkar och dessutom blir mera påverkade av alkoholen i genomsnitt vilket medför att dem blir av med oskulden som full eller får ett större inflytande på "utelivet" flera år tidigare än pojkar.
    Sedan kan det bero på att tjejer är 2-4 år före i puberteten än pojkar (kåtare och tänker på sex innan pojkar börjar göra det). Sedan kan det också bero på att tjejer gillar äldre pojkar och eftersom att tjejer i genomsnitt börjar tänka på sex i 12-15 års åldern och killar börjar tänka på sånt i 15-18 års åldern.

Tjejer blir av med oskulden av äldre killar då tjejer söker sig oftast till äldre killar när dem blir sexuellt stimulerade pga att tjejer är flera år tidigare i puberteten.

här är länk på detta

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-416077/More-girls-boys-say-yes-sex-16.html

Som kille kan jag säga att jag var kåt som 10 åring och även ejakulerade i den åldern (fick fullskäggväxt i 12 års åldern från hals till kindben) så att hitta en pojke som blommade tidigare än mig får man leta efter tills man blir gråhårig. Men i vilket fall som helst, som 10-15 åring var jag endast intresserad av bröst, sånt som pojkar själva inte hade. Sex fanns inte i mina tankar eftersom att vi som killar mest tänker på fotboll, bilar och/eller att vara den snabbaste eller starkaste i klassen. Vi är pojkar helt enkelt. Tjejer däremot mognar snabbt till både kroppsligt och i hjärnan innan oss pojkar och dem även blir av med oskulden pga detta INNAN pojkar. Sen att tjejer enigt studierna jag länkat bevittnar att tjejer har lättare att få sex gör ju bara saken värre.

Så tramptass dig kan man lyfta hatten för, men hur vanligt är det med tjejer som dig? Det finns lika många av tjejer som dig som det finns av män som blir av med oskulden efter 30. Allt är baserat på studier som jag hänvisat er till och ni får väl ta och ha ögonen öppna och ett öppet sinne och förstå av sund förnuft att som tjej när man går i puberteten 2-4 år innan pojkar i genomsnitt och samtidigt är "mognare i hjärnan" än pojkar förklarar ju varför ni blir av med oskulden BETYDLIGT innan oss män.

• h-s

Tramptass det som står på mitt förra inlägg med alla länkar jag skickade om du inte hoppar över ALLA meningar som förklarar att tjejer har fler sexpartners än män, att män överdriver siffran mångfaldigt och att kvinnor underdriver den mångfaldigt och även har en "tendens" att glömma bort alla sina onenight stands och sex som dem ångrar att dem haft med män som kanske varit svin mot dem i senare hand trots att de varit i förhållande med dessa.

här är något du glömde citera från länken du valde, vilket jag anser är ett tecken på att det inte går att diskutera med dig och att du HADE HELT FEL ANGÅENDE VILKA SOM SUPER och det tar mig några sekunder att hitta studier som visar att flest tonårsdöttrar och kvinnor röker. Så ge upp, du har döttrar och så som västvärlden ser ut just nu (Sverige som de värsta) så kmr dina döttrar troligtvis vara experter i 15 års åldern med redan ett par års erfarenheter.

Twice as many girls as boys lose their virginity before they turn 16, a survey has revealed.

The poll shows a third of girls have sex before the legal age of consent, compared with one in six boys.

The survey suggests the hard-drinking, casual-sex obsessed 'ladette' culture has now reached girls in their early teens. Less than half of those polled said they lost their virginity because they were in love.

It follows a survey in the summer which found that although boys start drinking at a younger age, girls consume alcohol more regularly. By the time they are 14 their consumption outstrips that of boys.

More than a third of girls aged 15 said they drank regularly, compared with less than 30 per cent of boys.

läs artiklarna ordentligt. Och ja, det flesta studier är engelska studier men engelska studier är västvärdsliga likaså som svenskar. Däremot kan jag konstatera att i Sverige har tjejer/kvinnor fler sexpartners än män och blir av med oskulden i åldrar som 12-15.

Studien som gjordes på när en kvinna frågade ut 14 män (varav 2 av dessa var med sina flickvänner) om hon kunde ha sex med dessa så var det 7 st som svarade ja.

Testet fick mycket kritik av feminister och ansåg att om kvinnan hade frågat ut 100 män hade det fortfarande varit samma mängd killar som hade svarat ja till sex (alltså endast 7 st).

ett till test gjordes då där en man frågade ut 100 Kvinnor (i syfte till att bevisa att fler än 7 kvinnor skulle säga ja till honom) och därför utesluta studien om att kvinnor har lättare för sex. Dock gick det helt andra vägar och trots att mannen frågade ut 10 gånger så fler kvinnor om de ville ha sex med honom så fick han hela antalet 0 kvinnor som sa Ja.

Feministiska kvinnor är känsliga, vill inte erkänna även med fakta på borden, Studierna som görs som bevisar att män är diskriminerade i svensklag är något kvinnor i praktiken blundar för. Ni fortsätter prata om strukturell diskriminering och skiter i att män diskrimineras betydligt mera inte bara strukturellt utan även lagligt.

HAHA jag äger dig i debatten, länkar studier för alla mina påståenden och du har visat dig ha fel i allt och ändå begär du en studie på att tjejer har sex före pojkar i Sverige. Du är nog ingen feminist men fan att du står nu o blundar som feminister gör för allt jag bevisat för dig och du frågar efter en enda sak jag inte bevisat men som jag kan konstatera att det stämmer.

Jag tjänar inget på mina påståenden som hittills har stöttats av studier. Men mina flesta tjejkompisar blev av med oskulden i 6an och 7an. inte en enda kille blev av med den innan 16 års åldern (och vi pojkar ser helst till att ljuga och skryta om att vi haft sex när vi inte har haft det).

Dock är det ingen nyhet. Ni svenska kvinnor kanske skäms och förnekar detta i öppna forum och debatter och studier. Dock verkar de flesta tonrsdöttrar inte skämmas när de aktivt gör alla dessa saker dag in dag ut. Kvinnor och tjejer, STÅ FÖR VAD NI GÖR ISTÄLLET!

• h-s

Herrfantasi du är en sjuklig man. Och det är inga nya sökord du behöver slå upp i ordboken för du är välbekant med dem (cockold, ballbusting, män behöver sterilisera sig för kvinnor föder våra barn etc.

Jag har läst dina tidigare inlägg och det är ingen nyhet vilka du står på knäna för

• h-s

Du kanske inte känner till detta men för oss killar i tonåren är det mycket press på att vi ska bli av med oskulden, enorm press kan jag konstatera hos de flesta. Dock är det vi killar som blir av oskulden flera år senare än tjejerna födda samma år som oss.

Tjejer har till dels mera press på att "inte ligga runt" och stanna som "oskuld" tills de gift sig i västvärdsliga länderna (inte alla men förekommer oftare hos tjejer). Trots att tjejer har pressen på att stanna som oskuld och att inte luras till sängs så är det ändå tjejer som faktiskt går runt o särar på benen i tidigare ålder och sedan har haft fler sexpartners än män när man är vuxen o gift.

Tänk om vi män inte hade pressen på oss av våra kompisar eller storebröder (även farsan ibland) att bli av med oskulden? fan hade vi inte haft press så hade vi väntat tills vi var gifta. Det är just därför man i muslimska länder håller hårt koll på just sina döttrar "för att kontrollera sex måste man kontrollera döttrarna"

tyvärr är det så. Och du frågade om det skrämmer mig att kvinnor inte styrs längre och mitt svar är Ja, jag ser fall där kvinnor tillåts ha flera sexpartners av deras män fast de är gifta (förekommer mer hos kvinnor än hos män) bara för att kvinnor är generellt kåtare och behöver mer "stimulans" än vad deras män kan erbjuda dem. Enligt dagens studier har det visat sig att kvinnor är mera kåta och njuter av sex mer än män pga fler nerver i könsorganet och har mera sexpartners än vad män har.

Hur startas allt det där får man fråga sig? jo via alla sexuella aktiviter tonårs döttrar utsätter sig själva för. Sätt stopp för sånt via tonåren hos alla döttrar. Kontrollera döttrarna så kontrolleras missbruket av sex och spridningen av könssjukdomar (då kondom inte är 100% skydd).

Jag kan inte ge dig studier på att svenska tjejer tappar oskulden i 12-15 års åldern då jag har hittat en studie förut på att snittet hos tjejer är 14 och hos pojkar 17år men som jag inte hittar med korta sökningar. Dock söker jag oftast på engelska där studierna är större och mera utsträckta och jag hittar att 1 av 3 tonårsdöttrar blir av med oskulden INNAN laglig ålder och att 1 av 6 tonårssöner blir av med oskulden INNAN laglig ålder. Alltså betyder det allt från 15 och Under 15år gammal blir 1 av 3 tjejer av med oskulden.

det bästa är att släppa allt, och utbilda västvärldens tjejer att sluta sära på benen i sån tidig ålder annars kommer dagens tonårsdöttrar hamna över dagens kvinnor där många av dagens kvinnor är uppe i skyhögra siffror som är allt från 50-400+ olika sexpartners innan de gift sig. Detta kan du själv finna i trådar som finns här på familjeliv där de pratar om sånt

Svar på tråden 5 döttrar eller 5 söner?