Tramptass det som står på mitt förra inlägg med alla länkar jag skickade om du inte hoppar över ALLA meningar som förklarar att tjejer har fler sexpartners än män, att män överdriver siffran mångfaldigt och att kvinnor underdriver den mångfaldigt och även har en "tendens" att glömma bort alla sina onenight stands och sex som dem ångrar att dem haft med män som kanske varit svin mot dem i senare hand trots att de varit i förhållande med dessa.
här är något du glömde citera från länken du valde, vilket jag anser är ett tecken på att det inte går att diskutera med dig och att du HADE HELT FEL ANGÅENDE VILKA SOM SUPER och det tar mig några sekunder att hitta studier som visar att flest tonårsdöttrar och kvinnor röker. Så ge upp, du har döttrar och så som västvärlden ser ut just nu (Sverige som de värsta) så kmr dina döttrar troligtvis vara experter i 15 års åldern med redan ett par års erfarenheter.
Twice as many girls as boys lose their virginity before they turn 16, a survey has revealed.
The poll shows a third of girls have sex before the legal age of consent, compared with one in six boys.
The survey suggests the hard-drinking, casual-sex obsessed 'ladette' culture has now reached girls in their early teens. Less than half of those polled said they lost their virginity because they were in love.
It follows a survey in the summer which found that although boys start drinking at a younger age, girls consume alcohol more regularly. By the time they are 14 their consumption outstrips that of boys.
More than a third of girls aged 15 said they drank regularly, compared with less than 30 per cent of boys.
läs artiklarna ordentligt. Och ja, det flesta studier är engelska studier men engelska studier är västvärdsliga likaså som svenskar. Däremot kan jag konstatera att i Sverige har tjejer/kvinnor fler sexpartners än män och blir av med oskulden i åldrar som 12-15.
Studien som gjordes på när en kvinna frågade ut 14 män (varav 2 av dessa var med sina flickvänner) om hon kunde ha sex med dessa så var det 7 st som svarade ja.
Testet fick mycket kritik av feminister och ansåg att om kvinnan hade frågat ut 100 män hade det fortfarande varit samma mängd killar som hade svarat ja till sex (alltså endast 7 st).
ett till test gjordes då där en man frågade ut 100 Kvinnor (i syfte till att bevisa att fler än 7 kvinnor skulle säga ja till honom) och därför utesluta studien om att kvinnor har lättare för sex. Dock gick det helt andra vägar och trots att mannen frågade ut 10 gånger så fler kvinnor om de ville ha sex med honom så fick han hela antalet 0 kvinnor som sa Ja.
Feministiska kvinnor är känsliga, vill inte erkänna även med fakta på borden, Studierna som görs som bevisar att män är diskriminerade i svensklag är något kvinnor i praktiken blundar för. Ni fortsätter prata om strukturell diskriminering och skiter i att män diskrimineras betydligt mera inte bara strukturellt utan även lagligt.
HAHA jag äger dig i debatten, länkar studier för alla mina påståenden och du har visat dig ha fel i allt och ändå begär du en studie på att tjejer har sex före pojkar i Sverige. Du är nog ingen feminist men fan att du står nu o blundar som feminister gör för allt jag bevisat för dig och du frågar efter en enda sak jag inte bevisat men som jag kan konstatera att det stämmer.
Jag tjänar inget på mina påståenden som hittills har stöttats av studier. Men mina flesta tjejkompisar blev av med oskulden i 6an och 7an. inte en enda kille blev av med den innan 16 års åldern (och vi pojkar ser helst till att ljuga och skryta om att vi haft sex när vi inte har haft det).
Dock är det ingen nyhet. Ni svenska kvinnor kanske skäms och förnekar detta i öppna forum och debatter och studier. Dock verkar de flesta tonrsdöttrar inte skämmas när de aktivt gör alla dessa saker dag in dag ut. Kvinnor och tjejer, STÅ FÖR VAD NI GÖR ISTÄLLET!