• Anonym (nyfiken)

    Vad tänder du på?

    Ja jag undrar vad ni tänder på! Vanliga grejer, ovanliga, du kanske har någon fetish?

  • Svar på tråden Vad tänder du på?
  • frågaettsvar

    Tjenare!

    Det ska jag minsann be att få tala om  he he nämen säga vad man vill, men jag är man och jag tänder då rent utseendemässigt på långa tjejer med sexiga kroppar och snygga händer och fötter. En sexig kropp är en sund kropp med former och hyfsat stora bröst.

    Ska vi börja prata persnlighet så tänder jag personligen på ´´vanliga svenska tjejer'' som inte är alltför mesiga. 

     

  • Anonym (kallekung)

    Jag har lite egendomliga fetisher, jag tänder på tjejer som alltid har nagellack, tjejer med hål i öronen utan örhängen där man kan se tydligt markerade hål, och på snyggt tatuerade tjejer.

  • Anonym (Kåt)

    Jag tänder på långa män, smala utan markerade käkben. Sen så ska han vara dominant i sängen och hångla som en Gud! Ja en snygg rumpa tittar jag alltid efter. 2 månader sen sist så nu räcker det nog med en lång man som kysser fantastiskt ;)

  • Anonym (girlie)

    Välformade armar, hals och nacke, på en normalt vältränad sund kropp. Inte alltför lång, inte för smal.. Mörka ögon, mörkt hår, breda ansiktsdrag.. mörkhyade är nr ett på listan, sen kommer chilenare och vita kan duga om allt annat stämmer ;) snygga tatueringar är också hett.

    Men viktigast av allt är ju att kunna använda händer och mun.. kyssar, hångel, smek, slicka.. gillar att få all uppmärksamhet och att han är fokuserad på min njutning. Hans kåthet ska komma från att tillfredställa mig.

    Tänder även enormt på de som är bra på att dansa.

  • Anonym (kallekung)

    Kroppsligt tänder jag på ganska smala och korta tjejer (160-165) med rätt proportioner och med lagomt breda höfter.

    Kroppshållningen är också extremt viktig, och hon får gärna vara lite småkaxig fast på ett humoristiskt sätt.

    Rödhårig med fräknar är ett stort plus.

  • Mitt Namn

    Enkelt och tråkigt men munnen (leende,läppar och tänder) och rumpan Glad 

  • Anonym

    Tänder på tydliga, kraftiga blodkärl på sommarbruna, grova händer... mmm!

  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (kallekung) skrev 2012-08-06 22:46:11 följande:
    Jag har lite egendomliga fetisher, jag tänder på tjejer som alltid har nagellack, tjejer med hål i öronen utan örhängen där man kan se tydligt markerade hål, och på snyggt tatuerade tjejer.

    Ja det var ju lite annorlunda med hål utan örhängen, tror aldrig jag har hört det förut.

    Jag själv tänder på kvinnor med putande magar, alltså relativt smala eller möjligen lite mulliga, absolut inte feta, fast med lite för mycket mage om man säger så. Har ingen aning om varför, men det är hett!     
  • Anonym (S)

    Seniga manshänder med synliga blodkärl. Vackra intensiva ögon. Charm. Tatueringar. Snygg rumpa. Äldre män (30-50 år. Jag är själv 24...). Självsäkerhet.

Svar på tråden Vad tänder du på?