• svedalatjessi

    Familjer i Skåne

    Tänkte kolla här på familjeliv om det finns någon familj som precis som vi letar efter någon att hitta på roliga saker med på helgerna. Någon som man inte behöver planera i flera veckor i förskott för att träffas utan kan träffa mer spontant.
    Har en dotter på 8 år så har ni barn i liknade ålder så är det inte helt fel.

    Hoppas där finns någon detta passar in på

  • Svar på tråden Familjer i Skåne
  • lindahemlig79

    Hallå.. Vi är en lite familj i Hörby.. Min sambo har sedan tidigare en dotter Li 7år.. Nu väntar vi en pojke i mars..  Vi söker efter nya vänner till både oss å Li.. Såg att det var ett tag sedan du skrev inlägget men jag hoppas ändå på svar... 

  • svedalatjessi
    lindahemlig79 skrev 2012-12-13 17:24:35 följande:
    Hallå.. Vi är en lite familj i Hörby.. Min sambo har sedan tidigare en dotter Li 7år.. Nu väntar vi en pojke i mars..  Vi söker efter nya vänner till både oss å Li.. Såg att det var ett tag sedan du skrev inlägget men jag hoppas ändå på svar... 
    Hejsan Linda!

    Vad roligt att du ville höra av dig till mig. Klart att jag vill höra av mig Glad.

    Vi är en liten familj i Svedala som med söker nya vänner både till oss med och Felicia och det skiljer ju bara 1 år mellan Felicia och Li så det kan vara för kul för dem att lära känna varandra och även vi föräldrar med.

    Vad har ni annars gjort för nått kul i helgen då? jag har även Facebook om du vill lägga till mig där om du har fb då vill säga :)

    Hör av dig snart igen.

    Med vänliga hälsningar Jessica
Svar på tråden Familjer i Skåne