• doggy

Att bli oskyldigt dömd för ett brott som du inte begått

Vittnen måste oxå kollas :) O överklagar han o säger att vittnen ljuger så kollas det ännu noggrannare ! Länka dommen nu så vi får läsa alla detaljer

• doggy

Du hänger knappast ut han för ingen kommer veta vem han är för att vi läser dommen , namnen nämn inte där

• doggy

Står inte namn i domar , det står målsägare vittne mm

• doggy

Dessutom skulle det ha stått massa i media om en oskyldigt dömd i detta land ! Kan TS länka till det som stått ???
    Antigen har TS haft tråkigt o hittat på denna tråd eller så är det lögner från sen " oskyldigt dömda " som TS inte vet !

• doggy

Nä det står inte mera än högst upp vem som är dömd o det kan man ta bort !

• doggy

Den tråden handlar inte om detta fallet ens o ett forum vilket som helst är ju hur opålitligt som helst !
    Loket : Det är TS jag ifrågasätter , eller är du oxå TS ??

• doggy

Vi skulle kanske tro dig om du var villig att svara på frågor ? Media har ju gått ut med detta o det måste du ju kunna länka då ??

• doggy

Har sökt på nyheter på nätet på detta o det finns ingen artikel om en sådan grej , media skulle aldrig missat detta

• doggy

Jag har ett stort intresse av kriminologi o tycker detta är väldigt intressant helt enkelt !

• doggy

Var jag oskyldigt dömd så skulle jag göra allt för att media skulle ta upp det o ja har jag inget att dölja så gör det inget om mitt namn står heller för allmänheten

Svar på tråden Att bli oskyldigt dömd för ett brott som du inte begått