Anonym (***) skrev 2013-07-04 10:32:42 följande:
Usch... din stackare, jag lider med dig och din familj!
Men vad är det du är dömd för oskyldigt? Själv har jag nyligen suttit häktad ett dygn i Spanien, det värsta jag har varit med om i hela mitt liv!!!!!!
Tänk dig filmen "Midnight express"...... blev släppt nästa dag och jag vet inte varför detta hände öht.
Ingen ursäkt från polischefen utan bara ett "you can go now, have a nice day"........ eh....... jaha ???
Jag hade sålt en vara och skickat denna som mottagaren inte fått :( vilket tyvärr inte går att bevisa. Dom ser däremot en överförning på mitt konto från denna person och går utifrån detta. Jag har ju gjort en del duma saker i mina yngre dagar för många år sen som dom också tog upp vid rättegången, saker jag redan tagit konsekevnserna för osv och dom dömde mig till 2 mån för bedrägeri :( det är allt.
Har även berättat för min mamma, så oerhört skönt. Hon kommer vara här hos min man och hjälpa honom med barnen under några veckor med. Hon blev ledsen såklart mest pga jag ska vara ifrån ungarna så länge men hon stöttar mig och tycker detta verkar helt sjukt.
Jag skulle ALDRIG göra något sådant här nu när jag har barn. Jag gör allt för dom och vill såklart inte vara ifrån dom.