• Anonym (Stora­?)
    Äldre 15 aug 12:55
    236885 visningar
    429 svar
    429
    236885

Största kuken ni haft?

Hur stor är den största kuken ni haft? Längd och bredd?

• Svar på tråden Största kuken ni haft?
  • Anonym (Magda­)
    Äldre 15 aug 12:56

Men hallå! ofta man mäter så exakt! rätt uppenbart att du är en liten unge om du tror det! haha

• Äldre 15 aug 13:05

Min har sett i stort sett likadan ut sen jag var tonåring...
    Den blir lite större ibland och nån annan gång är den liten så man tror den har krupit upp i röven och gömt sig men det är oftast när man badar kallt

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Stora­?) Trådstartaren
    Äldre 15 aug 13:07
    Frontline skrev 2012-08-15 13:05:20 följande:
    Min har sett i stort sett likadan ut sen jag var tonåring...Den blir lite större ibland och nån annan gång är den liten så man tror den har krupit upp i röven och gömt sig men det är oftast när man badar kallt

Menar alltså givetvis den största kuk som ni varit med om sittande på någon annan .
  • Äldre 15 aug 13:08
    Anonym (Stora?) skrev 2012-08-15 13:07:22 följande:

Menar alltså givetvis den största kuk som ni varit med om sittande på någon annan .
    Det kan jag inte svara på du jag inte brukar mäta kuken på mina kompisar...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Äldre 15 aug 13:08

Brukar du ta fram måttbandet innan du ligger med killar?

• mzmaa
    Äldre 15 aug 13:10

Tänkte precis samma sak som Fia 28

• Anonym
    Äldre 15 aug 13:11
    Fia 28 skrev 2012-08-15 13:08:36 följande:
    Brukar du ta fram måttbandet innan du ligger med killar?

Brukar inte hindra en del kvinnor från att säga att de haft massor av pojkvänner med en kuk som är 25+ cm så det är minsann alls inte ovanligt (trots att alla undersökningar visar på att det är väldigt ovanligt). Dessutom brukar storkukade veta hur stor kuk de har och de som råkar ut för en stor kuk brukar nog fråga hur stor den egentligen är.
  • Äldre 15 aug 13:15
    Anonym skrev 2012-08-15 13:11:33 följande:

Brukar inte hindra en del kvinnor från att säga att de haft massor av pojkvänner med en kuk som är 25+ cm så det är minsann alls inte ovanligt (trots att alla undersökningar visar på att det är väldigt ovanligt). Dessutom brukar storkukade veta hur stor kuk de har och de som råkar ut för en stor kuk brukar nog fråga hur stor den egentligen är.
    Längden kan jag förstå kommit upp om det e nån man haft ett förhållande med och inte bara ett ONS. Men bredden? Hur mäter man bredden så den blir rätt? Omkrets är ju betydligt enklare, men igen, varför skulle jag behöva de exakta måtten? Blir sexet bättre om kuken e 18cm och inte 17,2cm?
  • Anonym
    Äldre 15 aug 13:18

23,5 lång samt bredden som min handled. längden berättade han, han mätte. ja tjockleken är ju inte så svårt då =p

• Äldre 15 aug 13:22
    Anonym skrev 2012-08-15 13:18:52 följande:
    23,5 lång samt bredden som min handled. längden berättade han, han mätte. ja tjockleken är ju inte så svårt då =p
    Det säger ju egentligen inget. Har du smala eller breda handleder? Menar du bredden på handleden på breda sidan eller smala sidan?
Svar på tråden Största kuken ni haft?
Logga in
Bli medlem