• Anonym

Varför luktar du bajs i munnen?

Min sambo borstar tänderna varannan morgon, aldrig på kvällen, visst luktar det inte så gott men därifrån till att lukta avföring är extremt långt.

• Anonym
    Shorona skrev 2012-08-17 20:36:38 följande:
    Bajslukt från munnen kan komma av magkatarr.
    Åh det kanske är en förklaring till varför jag luktar så illa ibland. Min man undrar om jag varit och ätit döda på kyrkogården. Jag fick medicin mot magkatarr av läkaren och jag tyckte nog att andedräkten blev bättre. Men efter att jag slutat så har den börjat komma tillbaks, ska nog börja äta medicin igen...

Tack för upplysningen, tänk vad bra internet är ibland.

• Anonym
    FruLiNi skrev 2012-08-17 21:05:04 följande:
    Det där kommer jag aldrig någonsin att förstå mig på. Hur mycket jag än försöker. Har du någon gång frågat honom VARFÖR?

Ja, självklart. Han säger att han är lat och glömmer fort. Tyvärr.
  • Anonym

Mediciner och sjukdom gör att andedräkten inte är den fräschaste jämt på mig. Jag brukar iofs ha något tuggummi eller dylikt för att avhjälpa lite.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-17 20:58:48 följande:
    Åh det kanske är en förklaring till varför jag luktar så illa ibland. Min man undrar om jag varit och ätit döda på kyrkogården. Jag fick medicin mot magkatarr av läkaren och jag tyckte nog att andedräkten blev bättre. Men efter att jag slutat så har den börjat komma tillbaks, ska nog börja äta medicin igen...

Tack för upplysningen, tänk vad bra internet är ibland.

Svar på tråden Varför luktar du bajs i munnen?