• Bebisfeb

peppning inför omförlossning

Hm lite svårt att få till det i text. Har varit där du är, första förlossningen var katastrof, lång och jäklig, tyckte ingen lyssnade osv. Nog om det. Gick också på aurora andra grav. När tortyren satte igång så tänkte jag såhär; jag vet att det ska göra ont, så jag välkomnade typ smärtan, ett steg längre till att det snart är över, tänkte på alla runt omkring mig som poppade ut ungar som inget hade känt, tänkte då att nu är det min tur, mellan värkarna slappnade jag verkligen av, då jag inbillade mig att kroppen jobbade på bättre! Fick på så sätt lite annat att tänka på, jag hade även laddat med bra musik ! Var livrädd innan egentligen tills det satte igång då tvingade jag mig själv att tänka, jag kan, jag klarar det här! Jag är lycklig som kan få barn! Låter kanske lite fånigt och inte det man tror att man kommer kunna tänka på, men det räddade mig! Sagt och gjort så fick jag en sån där förlossning som gick bra! Dessutom spelade jag typ död under värkarna (?) jag fick revanschen, att jag idag tänkte avstå från fler barn bara pga förlossning, gör mig ledsen men samtidigt glad eftersom jag vågade! Tänk att hur stora är oddsen Att just du ska ha tre jobbiga? Första förlossningen för mig-ville nästan dö! Andra förlossningen-kan göra det igen! All lycka till!

Svar på tråden peppning inför omförlossning