• M i l l a n

    Rekommendation på verkstad som lagar iphones i Stockholm

    Kan någon rekommendera en bra verkstad i Stockholm som lagar iphones? Gärna någon ni anlitat själva som ni vet är bra och prisvärda. Min äldsta dotter har tappat sin iPhone så skärmen spruckit. Har tyvärr inte någon försäkring genom telefonbolaget, så nu får man betala en reparation själv.

  • Svar på tråden Rekommendation på verkstad som lagar iphones i Stockholm
  • M i l l a n

    Är nästan säker på att vi inte har en drulle försäkring. Men ska kolla upp det för säkerhetsskull.

  • M i l l a n
    Jennicken skrev 2012-08-22 19:30:58 följande:
    En bekant till mig jobbar på iphonereparation.se/  Dom finns i sthlm. Har aldrig anlitat de själv, då jag inte äger någon iphone men det är den enda verkstaden jag känner till ;)

    Tack för tipset. Ska kolla upp dom. :)
  • Stjärnstoft

    Skickade min till iphonereparation.se när jag spräckt glaset. Den var lagad och återsänd inom två dygn. Men de lagar medan du väntar om du kommer till butik tror jag.
    Rekommenderas!! Men billigt är det tyvärr inte.

  • M i l l a n
    Stjärnstoft skrev 2012-08-22 21:20:08 följande:
    Skickade min till iphonereparation.se när jag spräckt glaset. Den var lagad och återsänd inom två dygn. Men de lagar medan du väntar om du kommer till butik tror jag. Rekommenderas!! Men billigt är det tyvärr inte.

    Fast om de gör ett bra jobb så kan det vara värt priset. Det var skönt att höra att du haft bra erfarenheter av dom. Ska nog åka dit nu i helgen och lämna in telefonen.
Svar på tråden Rekommendation på verkstad som lagar iphones i Stockholm