• Anonym
    Äldre 28 Aug 21:24
    8903 visningar
    40 svar
    40
    8903

    Angående lesbiska och oskulder.

    En kvinna är lesbisk och har i hela sitt liv endast haft sex med tjejer. Låt oss säga 5 stycken.
    Är kvinnan oskuld enligt dig?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Angående lesbiska och oskulder.
  • Anonym
    Äldre 5 Sep 13:42
    #6
    InfinityPoint skrev 2012-08-28 22:09:53 följande:
    Fråga en muslim så får du ett annat svar.
     
  • Anonym
    Äldre 20 Sep 23:22
    #7
    InfinityPoint skrev 2012-08-28 22:09:53 följande:
    Fråga en muslim så får du ett annat svar.
     
    Eller 99% av svenska män
  • Anonym
    Äldre 20 Sep 23:51
    #9

    Men vaf.. Ska man börja diskutera oskuldens vara och ickevara nu också?

    JA man är oskuld om man inte fått smaka på köttpålen. 
    Men är det nåt fel med det eller?

    Lebbarna har förlorat lebboskulden kan man väl säga.   

  • Anonym
    Äldre 20 Sep 23:54
    #10
    +1

    Har man förlorat oskulden när man har haft i en tampong också? Eller en dildo?
    Har man kanske förlorat oskulden när man har haft analsex men inte vaginalsex?
    "Kära bullen, idag blev jag pullad. Är jag av med oskulden? 
    P.s Kan man bli gravid om man sväljer sperma? D.s"    
       

  • Anonym
    Äldre 21 Sep 12:32
    #19
    lykantrophona skrev 2012-09-21 08:34:36 följande:
    Det blir ju väldigt meningslöst om "oskuld" inte betyder "person som inte haft sex", utan bara "person som inte blivit penetrerad av en kuk".

    Så jävla magiska är inte kukar liksom, att de har ensamrätt på "riktigt sex".
    Jag skulle säga att har man haft sex med en annan person, så kan man knappast kalla sig oskuld längre. Därmed är man inte oskuld om man har blivit pullad av någon eller haft analsex. För dessa är två former av sex. Tamponger brukar man ju föra in själv och det brukar inte finnas något sexuellt över det, så det kan ju knappast räknas som sex.


    Tips: Man spräcker inte mödomshinnan bara för att man har penetrativt sex. Kolla information om "slidkransen" från RFSU.

    Jag har inte nämnt mödomshinnan alls och det är jag mycket väl medveten om. Jag pratar om penetrerande sex och skiter fullständigt i mödomshinnor.
  • Anonym
    Äldre 24 Sep 13:42
    #23
    lykantrophona skrev 2012-09-22 19:23:45 följande:
    Nej, det viktiga borde väl vara huruvida man haft sex med någon annan person? Inte exakt vilka kroppsdelar som använts?

    Jag har en bestämd åsikt att jag "förlorade oskulden" när jag blev sexuellt aktiv. Dvs, med oralsex. För hur fan låter det med "sexuellt aktiv oskuld" egentligen?

    Men den vedertagna benämningen av penis i slida har väl ändå låångt tillbaka varit "av med oskulden". Det är först på senaste som allting ska krånglas till för att ingen ska bli stött.
    Du kan ha vilken åsikt som helst men det betyder inte att det är rätt definition. Jag kan vara av åsikten att jag inte gjort något olagligt om jag stjäl men det är fortfarande olagligt. Du inser väl att det är rätt korkat?  
Svar på tråden Angående lesbiska och oskulder.