Inlägg från: Anonym (ALDRIG IGEN) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ALDRIG IGEN)

    I mitt barns klass är det 70% invandrare...

    Eller så kommer du få problem med språk och beteende, eller kommer ditt barn råka ut för mobbning, jag hade två barn på såna ställen innan vi hittade plats på en svensk skola.
    Första barnet blev mobbad, kallad för smutsig för att han åt gris, hotad, även jag har blivit mordhotad av en sexåring, hans pappa skulle vist kniva mig för nått min son har sagt, trevligt ställe.
    Andra barnet drog sig inte ifrån problemen utan till dom, han tar efter språket och använder ibland arabiska ord vilket ger mig bara lust att utdela en lavett.
    Atitydsproblem, rapporter från skolan hur han är ohanterlig, vi ligger nu under socialutredning på grund av det då skolan anmälde beteendet.
    Gör ditt barn en tjänst och bespara denna ett helvete, låt mångkultur muppar ha sina barn på såna ställen och lida av konsekvenser.
     

  • Anonym (ALDRIG IGEN)
    icy skrev 2012-09-05 17:08:33 följande:
    Blir lite mörkrädd av vissa svar här, lite komiskt att vissa av er tror att all stök och våld är invandrares kännetecken. Önskar ni får en stor korv i röven av en svenne så kanske ni ''öppnar ögonen'' 
    Anonym (ALDRIG IGEN) skrev 2012-09-05 13:28:01 följande:
    Eller så kommer du få problem med språk och beteende, eller kommer ditt barn råka ut för mobbning, jag hade två barn på såna ställen innan vi hittade plats på en svensk skola.
    Första barnet blev mobbad, kallad för smutsig för att han åt gris, hotad, även jag har blivit mordhotad av en sexåring, hans pappa skulle vist kniva mig för nått min son har sagt, trevligt ställe.
    Andra barnet drog sig inte ifrån problemen utan till dom, han tar efter språket och använder ibland arabiska ord vilket ger mig bara lust att utdela en lavett.
    Atitydsproblem, rapporter från skolan hur han är ohanterlig, vi ligger nu under socialutredning på grund av det då skolan anmälde beteendet.
    Gör ditt barn en tjänst och bespara denna ett helvete, låt mångkultur muppar ha sina barn på såna ställen och lida av konsekvenser.
     
    Underligt, våra problem löste sig när ungarna hamnade på en svensk skola.


  • Anonym (ALDRIG IGEN)
    icy skrev 2012-09-05 17:13:56 följande:
    Kan det bero på dina fördomar som förälder och att du undermedvetet såg den första skolan som ett problem och det kände dina barn av? 
    Mobbning och dödshot på nummer ett
    Nummer två tog efter dom och vi har soc på oss nu som följd av hans dåliga beteendet i skolan, beteendet som inte fanns här förrän han kom i kontakt med ahmed och muhamad.
    Blev även lite konstigt när han började komma hem och rabbla upp nya ord på arabiska, det är _inte_ det jag skickade han till en skola i _SVERIGE_ för!
    Beteendet som börjar försvinna nu när han är på en riktig skola och inte en flyktings mottagning.
     
  • Anonym (ALDRIG IGEN)
    icy skrev 2012-09-05 17:22:40 följande:
    Kunde du inte skriva lite mer seriöst? Märkligt.. Jag har gått i en svensk skola där ALLA är svenskar och inte fan blev jag behandlad som en prinsessa. Ojojoj vad mycekt jag råka ut för. Fast det kanske var muhammed och ahmed som opererat sig till svenskar för svenskar är ju veeerkligen inte kapabla till sånt eller hur? :)
     
    Jag var inte speciellt förtjust att höra sonen gråta på kvällen för att han blev kallad för smutsig och äcklig, på grund av att han äter gris.
    Det är givetvis ett typiskt svensk beteende?
    Samma sak med dödshot, där en ungen pappa skulle kniva han och mig för nått skit som har hänt på rasten.
    Även det är väl typiskt svensk beteende.
    Jag tycker inte om att min andra son använde sig av ord som kuk fitta hora dra åt helvete, diverse arabiska fraser och sist men inte minst det klassiska jag ska knulla din mamma.
    Fast om jag förstår dig rätt så är det även det typiskt svensk och bör uppmuntras?
     
    Nej, ts gör bäst i att lägga benen på ryggen och avlägsna sitt barn från olämpliga miljöer, barnet kommer redan tvingas till detta sen så man kan som förälder i alla fall skydda sina barn så mycket det går och så länge det bara är möjligt.
     
  • Anonym (ALDRIG IGEN)
    GangsterKermit skrev 2012-09-05 18:06:19 följande:
    Om man säger så här så kan ni lägger ner med era kommentarer om att det är alltid problem i klasser med invandrare. Det är inte alltid problem i klasser med invandrare! Jag har gått i klasser med blandat av allt och jag kan säga att det är det svenska barnen som visar NOLL respekt för lärare och rektorer! Sitter och skriker gör mina klasskompisar, förlöjligar en, skriker att jag är dum och vet inget bättre, skrattar mig i ansiktet, fnyser åt det läraren säger och säger emot om läraren yttrar något, förstör klassen med att komma och gå som dem vill, vägrar att lyssna på en när man säger till, misshandlar lärare gör dem också, vandaliserar skolan, skolkar och allt vad det nu dem gör... Listan kan göras oändligt lång!
    Du får 20 pk poäng för det inlägget, och nu när vi har konstaterat att det även finns svenskar som inte är guds bästa barn så kan vi återgå till topic, inget bra kommer ut ur att ts förstör sitt barn skolgång med att sätta han i en skola han kommer bli mobbad eller värre.
     
  • Anonym (ALDRIG IGEN)
    GangsterKermit skrev 2012-09-05 18:34:39 följande:
    Jag blev kallad för gris av både svenskar och invandrare, att jag hade ett fult gristryne, att jag var fattig, att jag var ful, att jag var misslyckad, att ingen ville ha mig för att jag var äcklig, jag borde försvinna för att jag inte hade något att göra på denna jord, spottade på mig gjorde dem, fryste ut mig, glodde på mig när jag gick förbi och viskade samtidigt..

    Man behöver inte gå i en skolla full av invandrare bara för att bli mobbad, come on!
    Bli kallad för äcklig för man äter gris kan endast ha ett ursprung, eller vad säger du?
    Bli mobbad för att man är vit i en mörk omgivning kan även det vara svårt att bortförklara även för pkmuppar.

     
    GangsterKermit skrev 2012-09-05 18:45:07 följande:
    Om läste så utgör ca 90 % av det brott som görs i Karlskrona av svenskar, ej invandrare. jag själv har aldrig varit med om snällare människor än invandrare. Det är vi etniska svenskar som tros ha denna maktkänslan över människor att vi kan göra vad vi vill utan att bli straffade för det.

    Det var väl som när det hände i Norge den 22 Juli... Alla trodde det var en invandrare, men det var inte någon invandrare som bombade regeringshuset och sköt min älskade AUFare. Utan det var en helt vanlig medborgare i Norge som var etniskt norsk.

    Jag vet att det är lätt att ha fördomar när det är en person eller några personer som gör något, men det betyder inte att alla i denna gruppen är precis likadana som ni försöker påstå att dem är.
    Ja, till och med den mest stabila kan få ett psykbryt och inte som dom flesta andra knyta näven i fickan utan agera.
     
  • Anonym (ALDRIG IGEN)
    GangsterKermit skrev 2012-09-05 18:51:57 följande:
    Jag skrev BÅDE av svenskar och invandrare. Jag tror inte det har med etnicitet att göra, det har med att göra vem man umgås med i för krets.
    Du har verkligen svårt att förstå?
    Han blev mobbad i sverige för att han var SVENSK för helvete så lägg ner med ditt pkmuppande för det är nått som drabbar fler och fler ju mer mångkulturen brer ut sig.
     
  • Anonym (ALDRIG IGEN)
    GangsterKermit skrev 2012-09-05 18:58:07 följande:
    Vad säger du om att jag blev mobbad större delen av svenskar? Öhh, vad kallas det då? Nej, det är bara lite gnabb då ingen svensk kan vara så dum och utsätta andra människor för något så brutalt som mobbning är.
    Du har definitivt problem med läsförståelse eller så vill du inte förstå.
     
    Kom tillbaka när du gör och tillsvidare så håller jag mina barn långt bort från ghettoskolor och råder alla vettiga svenska föräldrar att göra detsamma, barn har endast en uppväxt och det man förlorar under den får man aldrig tillbaka.
    Kan även bli svårt för föräldrar att förlåta sig själva för vad man utsatte sina ungar för om man står där i efterhand med facit.
     
  • Anonym (ALDRIG IGEN)
    GangsterKermit skrev 2012-09-05 19:09:01 följande:
    Nej, jag har väldigt lätt att förstå människor vad det skriver. Men du skriver så otydligt att jag har svårt att ta dig på allvar när du generaliserar människor på det viset som du gör. Du kommer aldrig komma undan att sätta ett barn i en skolan där det är 100 % svenskar. Det är bra för Sverige med lite blandning, annars hade vårat samhälle dött ut garanterat!
    Ju det är den eviga myten man trummar ut, invandring behövs.
    Sanningen ligger närmare att invandringen är det som slår landet i stycken, kostar oss resurser vi inte har, och drabbar den lilla människan på gatan som bland annat mina barn och eller en massa kvinnor som blir berikade med överaskningssex.
    Sanningen är även den att majoritetet av dom som kommer hit nu har inte ens behov av det.
     
    Nej, jag hittade inte en hundraprocentig skola, det finns inga såna i storstäder däremot så vände jag mig till en kristen friskola i ren desperation, där slapp vi det mesta av mångkulturen och barnen får bra och sunda värderingar med sig ut i livet.
    I motsatsen till "knulla din mamma" skolan dom sattes på först.
     
  • Anonym (ALDRIG IGEN)
    GangsterKermit skrev 2012-09-05 19:21:19 följande:
    Där kommer det att det är bara invandrare som sätter på sina fruar i hemmet när deras fruar inte vill. Jag kan säga det att det sker fler våldtäkter i hemmet av svenskar som du kallar överraskningssex. Jag har pratat med en livs levande människa om detta och hon har jobbat med sådant här i 20 års tid bakom när hon jobbade på SVT och som journalist.
    Nej det gör det inte, även det är en myt.

    Är din journalist en sån som vitpixlar ?
     
Svar på tråden I mitt barns klass är det 70% invandrare...