• Redaktör

    Vinn regnkläder från Reima till barnen!

    Det känns som att hösten är här och då kan det passa att uppdatera barnens garderober med ett helt nytt regnställ. Nu har du chansen att vinna ett presentkort som du kan använda i Reimas nyöppnade webbshop!

    För att vinna vill vi att du tävlar med ditt bästa foto på temat "vatten". Det kan vara alltifrån sommarens sista dopp till barn som plaskar i höstens första vattenpölar. Du kan tävla med flera bilder om du vill, men bara vinna ett pris. Vi vill också att du själv eller någon i din familj tagit fotot.


    Ladda upp fotot här i tråden och skriv samtidigt en motivering till varför du vill vinna ett regnställ från just Reima.


    Här hittar du Reimas sortiment.


    Tävlingen pågår till och med den 9 september. Vinnarna utses av en jury på Familjeliv och avslöjas därefter här i tråden.


    Vinster:
    1:a pris: Presentkort hos Reima värt 800 kr.
    2:a pris: Presentkort hos Reima värt 400 kr.
    3:e pris: Presentkort hos Reima värt 200 kr.


    Tävlingsvillkor:
    Du väljer själv om du vill utnyttja presentkortet till regnkläder eller till något annat i sortimentet. Presentkortet är giltigt i tre månader. Du har fraktfritt fram till 30 september, därefter tillkommer fraktavgift på din beställning. Du kan inte byta presentkortet mot annan vinst. Du kan bara använda presentkortet i webbshopen.


    Om du vinner kontaktar Familjeliv dig och behöver då din adress inom en vecka.


    Lycka till!


     



     


    Familjeliv.se - utsedd till Sveriges bästa community av InternetWorld.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-10 16:11
    Stort tack till alla som bidragit med så fantastiska bilder!

    Vinnarna är:

    1:a pris: S vali s
    2:a pris: Nelia82
    3:e pris: LottiDotti

    Inte nog med det!
    Förutom dessa tre vinnare så får alla som har deltagit i tävlingen rabatt hos Reimas webbshop!
    Ange koden när du handlar i webshopen,  www.reimashop.se
    Här kommer koden: 145-DPTB-A6AT-AGXB
 

    10 % rabatt från och med 2012-09-11 till 2012-09-16

    Läs mer längre ner i tråden!
  • Svar på tråden Vinn regnkläder från Reima till barnen!
  • tjockisbullen
    Melina har precis fått en lillebror som hon älskar så väldigt mkt, två barn innebär dock att man får snåla lite mer så det skulle ju sitta  fint o vinna lite regnkläder till storasystern i familjen:) 
    Hon förtjänar det som fått vara utan sin mamma när jag låg på BB - 1 vecka och sedan inlagd med lillebror som fick hjärnhinneinflammation i 10 dagar.....ändå är det bara glada miner:)



     
  • PopcornMamma


    Min yngsta lilla stjärna älskar vattenpölar!
    Och som ni ser så saknas det ju regnkläder så det vore väl toppen om hon kunde få vinna en uppsättning sådana så att hon kan fortsätta hoppa i vattenpölar hela hösten!
  • duntoss

    glömde min motivering: sommarlycka kan övergå i höstlycka med att plaska runt i vattenpölar under en strilande grå dag - därför vill jag vinna

  • Lappen


    Mina två fiskare. Gillar att vara ute. Vi är mycket i fjällen i ur och skur och fiskar, renslakt och det regnar oftast. Här har vi varigt till Viktoriakyrkan i sorsele kommun och lagt blommor på en grav. Och nu är ungarna i utloppet av storjuktan.
    Renskötar familj
  • Lappen


    En till bild på mina små som är vid vattnet och leker på vårt sommar ställe i tärnasjön
  • Yinsan

    Barnen älskar att vara ute i alla väder
    Mamma älskar därför Reimas kläder!



    Filip och Ludvig i somras när vi fick motorhaveri med båten och blev inbogserade till Mollösund.
Svar på tråden Vinn regnkläder från Reima till barnen!