Inlägg från: Kookaburra |Visa alla inlägg
  • Kookaburra

Varför adoption så lätt

loka skrev 2012-09-04 12:22:52 följande:

Jag har också fått ett dött barn, men jag FÖRSÖKTE och blev gravid igen. Vill man inte ens försöka är det kanske inte meningen att man ska ha barn. Det som är patetiskt är att hon har mage ett kalla sig mamma.

Är du uttråkad och vill "röra om i grytan" lite månne

Tycker ett citat från JR i Dallas är på sin plats - Never miss a good opportunity to shut up!
  • Kookaburra
    loka skrev 2012-09-04 12:44:11 följande:

för MIG är det ett köp och hon fick igenom det för lätt!

Det förändrar inte det faktum att det inte ÄR ett köp.
  • Kookaburra
    loka skrev 2012-09-04 12:53:29 följande:
    I mina ögon kommer hon aldrig att kunna kalla sig mamma. Hennes dotter dog och det var nog mening från ovan. Ett mina barn dog också, men vi försökte igen och fick till ett barn på egen hand. Hennes val att adoptera är sjukt och hon behöver påminnas om det. Att hon valde två negerar kommer hon länge få ångra. Möjligen att hon blir förlåten den dag hon dör.

Småfnittrar du lite nu när du skriver sånt här?
  • Kookaburra
    loka skrev 2012-09-04 13:02:22 följande:

Inte det minsta, snarare tvärtom. Att hon kallar sig mamma är BARA tragiskt.
    Finns rätt mycket mer i denna tråd som jag skulle kalla tragiskt. Och en hint - dina inlägg toppar listan
  • Kookaburra
    loka skrev 2012-09-05 18:30:18 följande:
    Alla papper har fått via socialkontorets arkiv och det är HELA akten med alla intervjuer, rapporter, hembesök läkarintyg, rubbet och allt tog ett år från ansökan tills dess att de hade sitt barn.
    Och jag är jultomten. Ungefär lika sannolikt...
  • Kookaburra
    loka skrev 2012-09-05 19:15:36 följande:

Jo, det kan man. Jag bad att få ut papprens för att jag ville ha reda på allt pm adoptionen och allt jag behövde var mamman och pappans personnummer. Allt är inte sekretess för all evighet
    Sure baby!
Svar på tråden Varför adoption så lätt