Inlägg från: Aaglars |Visa alla inlägg
  • Aaglars

Varför adoption så lätt

Plutteli skrev 2012-09-04 12:35:14 följande:

Varför skulle ett adopterat barn få ett helvete och sit tliv förstört av att adopteras av din vän men ett biologiskt barn få det bra?
  • Aaglars
    pigglo skrev 2012-09-04 13:07:15 följande:
    TS: hur många döda barn ska man ha fått för att få tillåtelse att adoptera då enligt dig?
  • Aaglars
    pigglo skrev 2012-09-05 13:30:25 följande:

Men vad är det du inte fattar? En egen åsikt får man alltid ha. Men den är just egen och det är INTE OK att som du tala om för din vän att hennes val att adoptera är fel. För henne var det rätt.
  • Aaglars
    loka skrev 2012-09-05 13:43:50 följande:

Hon trodde att det var rätt att efter att dottern död skaffa sig två neger barn (och nej, jag ÄR inte rasist) men det blev helt fel och HON måste få påminnas om det. Barnen är inte särskilt lyckliga och hennes man SOS inte ut, utan skilde sig och träffade en annan. Hennes värld rasade för att hon vägrade lyssna på omgivningen som sa att adoption var helt fel!
    Men herregud. Jisses, nu börjar även jag inse hur sjuk du är loka
  • Aaglars
    loka skrev 2012-09-05 13:43:50 följande:

Hon trodde att det var rätt att efter att dottern död skaffa sig två neger barn (och nej, jag ÄR inte rasist) men det blev helt fel och HON måste få påminnas om det. Barnen är inte särskilt lyckliga och hennes man SOS inte ut, utan skilde sig och träffade en annan. Hennes värld rasade för att hon vägrade lyssna på omgivningen som sa att adoption var helt fel!
    Men varför i helvete berättar du det för OSS?????
  • Aaglars
    enavalladom skrev 2012-09-05 16:37:05 följande:
    Oavsett om du är på riktigt eller bara sitter och hittar på så är du en av de elakaste, idiotiska, enfaldigaste, obildade, mest hänsynslösa, hjärtlösa och sjukaste människor jag stött på på väldigt, väldigt länge.

Det är MIN åsikt som DU kanske behöver påminnas om.
  • Aaglars
    Plutteli skrev 2012-09-05 18:08:16 följande:
    Jag har två föräldrar, en mamma och en pappa, vi delar ingen genetik alls eftersom jag är adopterad men min mamma är så fan mycket mer av en mamma till mig än en kvinna jag inte kan komma ihåg som förlorade vårdnaden om mig och min pappa är miljoner gånger mer en pappa än den man som gjorde min biomamma på smällen men inte var närvarande nog att ens få sitt namn på mina födelsebevis!
    Hjärta
Svar på tråden Varför adoption så lätt