• Anonym (rumpnissflickvän)

    Min kille går runt naken här hemma, jag fixar inte det! Har sagt åt honom dra på kallingar men nej!

    Jag bor med min kille i en lägenhet. Han gillar gå runt helnaken här hemma, han kan stå och göra mat naken, eller städa naken, eller göra frukost naken, sitter och glor på TV naken i soffan.
    Igår fick jag nog, han städar och böjer sig ner mot golvet för att ta upp saker, ser hela hans röv visande mot mig, mansrumpor är inte så niciga att titta på håriga..

    Jag sa till honom "kan du inte ta på dig mjukisbyxor eller åtminstonde dina kalsonger så jag slipper se din röv i vissa ställningar" då sa han "varför skulle jag? detta är egentligen mest naturligt för oss ??" och blev lite upprörd att jag bad honom detta..  då svarade jag tillbaka "ja för 1000 år sedan ja, ta nu på dig kalsonger " han "nej, då får du gå till ett annat rum, inga kläder är sköna, dom bara kliar"

    Jag får spel! Kalsonger är det minsta jag begär men han är så envis, suck!

  • Svar på tråden Min kille går runt naken här hemma, jag fixar inte det! Har sagt åt honom dra på kallingar men nej!
  • Anonym

    bli arg på honom, visa att du inte gillar det. var lite hårdare typ "men gud va äcklig du är" eller släng hans kalsonger på hans ansikte eller nåt.

  • Anonym (rumpnissflickvän)
    Anonym skrev 2012-09-09 13:44:21 följande:
    bli arg på honom, visa att du inte gillar det. var lite hårdare typ "men gud va äcklig du är" eller släng hans kalsonger på hans ansikte eller nåt.
    har sagt och gjort precis det där , då blev han skitsur på mig och sa "Du är så jävla jobbig, jag trivs att gå här hemma naken, det är så mycket skönare" 

    Nästan gett upp =( ser så slaffsigt ut...blääää

    Tänk när han och jag får barn tillsammans, ska han då fortfarande gå runt naken här hemma, nej fyy.... 
  • Azi
    Anonym skrev 2012-09-09 13:44:21 följande:
    bli arg på honom, visa att du inte gillar det. var lite hårdare typ "men gud va äcklig du är" eller släng hans kalsonger på hans ansikte eller nåt.
    Jamen visst, mobbing löser säkert alla problem!

    Ts du kan inte göra någonting. Du har inte rätt att göra någonting. Din man har rätt att vara naken i sitt hem.
    Det enda du kan ändra är din inställning. Antingen så accepterar du hans nakenhet eller så gör du slut.
  • hopparmamma

    Vadå "när vi får barn..."? Han är väl knappast något pappa-ämne med tanke på hur egocentrisk han är. För bor man tillsammans med någon så får man också visa hänsyn. Om du inte tycker det är ok att han går naken så får han antingen rätta sig efter det eller skaffa eget boende. 

    Är han öppen om det här bland era vänner? Om inte, och om du vågar, så släng ut något i stil med "B är verkligen naturist, han tom lagar mat naken. Vad tycker ni om det?" nästa gång ni har vänner hemma på mat eller fika. Hade jag fått höra det hade jag gått och kräkts upp maten, så äcklad hade jag blivit. Och i fortsättningen tackat nej till all form av förtäring och tagit med mig en egen handduk att sitta på. 

    Ja det kan du också göra...  när ni har folk hemma som ska sätta sig i soffan så släng ur dig ett "vänta lite, jag ska bara lägga över en handduk eller lakan, B har suttit naken där." Risken finns ju att ni blir rätt ensamma till slut. 

  • Anonym (nudist)

    Varför tar du inte och tar av dig du också
     

  • Anonym (rumpnissflickvän)
    hopparmamma skrev 2012-09-09 13:55:40 följande:
    Vadå "när vi får barn..."? Han är väl knappast något pappa-ämne med tanke på hur egocentrisk han är. För bor man tillsammans med någon så får man också visa hänsyn. Om du inte tycker det är ok att han går naken så får han antingen rätta sig efter det eller skaffa eget boende. 

    Är han öppen om det här bland era vänner? Om inte, och om du vågar, så släng ut något i stil med "B är verkligen naturist, han tom lagar mat naken. Vad tycker ni om det?" nästa gång ni har vänner hemma på mat eller fika. Hade jag fått höra det hade jag gått och kräkts upp maten, så äcklad hade jag blivit. Och i fortsättningen tackat nej till all form av förtäring och tagit med mig en egen handduk att sitta på. 

    Ja det kan du också göra...  när ni har folk hemma som ska sätta sig i soffan så släng ur dig ett "vänta lite, jag ska bara lägga över en handduk eller lakan, B har suttit naken där." Risken finns ju att ni blir rätt ensamma till slut. 
    Hmm ja det är väldigt svårt detta... Liksom han kan gå in på toaletten och bajsa och därefter gå till soffan där jag sitter och sätter sitt nakna arsle där, då har jag sagt "lägg täcke under lr ngt, sätt dig inte direkt på soffan vill inte ha bajs på soffan" då blev han arg "ge dig nu för fan" men det är så jag upplever, tyvärr!
  • SupersurasunkSara

    Du kunde kanske sagt till lite schysstare? Om han trivs med att gå naken så låt honom. Jag misstänker att han klär på dig när han går till jobbet eller om ni får gäster?
    Dock bör han ta på sig både tröja och byxor av ngt slag när han lagar mat, av hygienskäl..

  • SupersurasunkSara
    Anonym (rumpnissflickvän) skrev 2012-09-09 14:00:15 följande:
    Hmm ja det är väldigt svårt detta... Liksom han kan gå in på toaletten och bajsa och därefter gå till soffan där jag sitter och sätter sitt nakna arsle där, då har jag sagt "lägg täcke under lr ngt, sätt dig inte direkt på soffan vill inte ha bajs på soffan" då blev han arg "ge dig nu för fan" men det är så jag upplever, tyvärr!
    Kan jag också förstå, hade velat att sambon, eller vem som helst av oss för den delen,haft nåt emellan om han vore naken.
  • Anonym
    Anonym (nudist) skrev 2012-09-09 13:59:39 följande:
    Varför tar du inte och tar av dig du också
     
    hahaha bästa svaret!!
  • Coyote
    hopparmamma skrev 2012-09-09 13:55:40 följande:
    Vadå "när vi får barn..."? Han är väl knappast något pappa-ämne med tanke på hur egocentrisk han är. För bor man tillsammans med någon så får man också visa hänsyn. Om du inte tycker det är ok att han går naken så får han antingen rätta sig efter det eller skaffa eget boende. 

    Är han öppen om det här bland era vänner? Om inte, och om du vågar, så släng ut något i stil med "B är verkligen naturist, han tom lagar mat naken. Vad tycker ni om det?" nästa gång ni har vänner hemma på mat eller fika. Hade jag fått höra det hade jag gått och kräkts upp maten, så äcklad hade jag blivit. Och i fortsättningen tackat nej till all form av förtäring och tagit med mig en egen handduk att sitta på. 

    Ja det kan du också göra...  när ni har folk hemma som ska sätta sig i soffan så släng ur dig ett "vänta lite, jag ska bara lägga över en handduk eller lakan, B har suttit naken där." Risken finns ju att ni blir rätt ensamma till slut. 
    Så en person som gillar att vara naken i sitt eget hem är inte något pappa-ämne? Okej...

    Ts, skärp dig. Du har två val; acceptera din snubbe som han är och vill vara, eller flytta.
Svar på tråden Min kille går runt naken här hemma, jag fixar inte det! Har sagt åt honom dra på kallingar men nej!