• Anonym (Tomas Fru)

    Vad tycker ni om cuckold-hotwife

    VIlka erfarenheter har ni här om sk cuckold / hotwife, relationer där tjejen knullar framför sin man, allt från att mannen skall förnedras till att vara med på lika villkor. Tanken som fantasi är skön, inte för att jag vill förnedra min man men att han skulle se på när jag knullar med andra män är upphetsande.  MIn tanke är at min man ordnar en träff, jag klär på mig nåt riktigt sexigt under, svarta stay ups, hållare eller en bustie och svart bh. Innan har min man rakat mig och gjort mig fin mellan benen, en sexig triangel är bara kvar. PÅ väg till hotellet berättar han vilka skön kukade män han ordnat, hur dom skall knulla mig vilket gör mig kåt.......nån med erfarenhet elelr samma tankar?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-14 00:38
    berätta gärna med några rader om vad du svarat och varför ;)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker ni om cuckold-hotwife
  • Anonym (Tomas Fru)

    SKulel både vilja testa att min man bara fick se på och at han fick komma efter ett tag, han ser på när två till tre män knullar mig ordentligt...sen när de är klara och har lämnat hotelrummet kommer min man som nu är riktigt kåt och ger mig ett ordentligt knull också...mmm...en härlig fantasi jag har som jag skulle vilja uppleva.....snart......tankar kring svartsjuka finns.

    Hur känner ni erfarna om svartsjuka?? 

  • Bictric

    [quote=66655098][quote-nick]Anonym (Tomas Fru) skrev 2012-09-14 00:44:27 följande:[/quote-nick][/quote]

  • kire
    Anonym (Tomas Fru) skrev 2012-09-14 00:35:40 följande:
    SKulel både vilja testa att min man bara fick se på och at han fick komma efter ett tag, han ser på när två till tre män knullar mig ordentligt...sen när de är klara och har lämnat hotelrummet kommer min man som nu är riktigt kåt och ger mig ett ordentligt knull också...mmm...en härlig fantasi jag har som jag skulle vilja uppleva.....snart......tankar kring svartsjuka finns.

    Hur känner ni erfarna om svartsjuka?? 
    Har träffat flera par från andra hållet, som älskare alltså och numera ett par i en "fast" relation sedan länge. Har alltid fungerat mycket bra och hon i det par jag träffat länge har också numera fått uppleva en hel del av de fantasier TS (Tomas Fru) beskriver ovan. Min erfarenhet är att de par som ägnar sig åt detta ofta är väldigt trygga med varandra.
  • kivirush

    Vi har varit med om detta på ett lite annorlunda sett. Hon tycker om att se mig med andra, och som en extra kick en gång så träffade vi ett par där killen ville se sin tjej med en annan kille. Så jag hade sex med tjejen framför min tjej och hennes kille. Medans min tjej pratade om hur skönt jag gjorde det för henne och hur hon säkert aldrig låter så med honom och hur liten hans kuk ser ut osv. Var en underbar ego boost.

  • Pappan glad

    Hej är gift man som gärna skulle vilja se min fru med andra män.

    Att se henne njuta och ge sig hän med dom unnar jag henne verkligen.

    Hon har antytt att hon vill prova en dubbelmacka en gång med. 

    Tanken på det tänder mig jättemyket

    Bara hon vill släppa på sin sexlust med andra så blir det fantasigt tror jag.  .    

  • Anonym (Hubby)

    Har testat det två gånger tidigare i tidigare förhållanden. Jag är inte cuckold men går igång på att se min kvinna njuta och svara slynig.

    I det ena förhållandet så snuddade jag vid förslaget att hon skulle ha sex med en annan man medan jag filmade och tittade på. Det utvecklade sig senare till att vi brukade prata dirty talk i sängen och låtsades att det fans en man till i bingen. Först var hon blyg men senare började hon gå igång på det. Det ena ledde till det andra och vi kom till den punkt där vi vågade göra det på riktigt. Det funkade över förväntan men det tog ett tag innan hon kände sig bekväm i det och vågade släppa loss och njuta. Det som sen hände var att när hon väl hade gjort det så blev det mer och mer avancerat och till sist var hon med 6 killar på en gång. Det blev en riktig orgie. Men det fanns en baksida på det eftersom det blev en jakt på nya starkare kickar både för henne och för mig. Det slutade med att hon försvann in i det fria livet med tillfällig partners och vi gled sakta ifrån varandra och det tog till sist slut. 

    I det andra förhållande var jag mer försiktig. Hon var mer tveksam än den tidigare. Efter en hel del funderande så gjorde ödet att det blev av trots att hon var tveksam. Visst njöt hon kanske för stunden men det blev inte som vi hade tänkt. Snarare blev det ett platt fall för vårt förhållande. Vilket det aldrig hämtade sig ifrån så det tog slut.

    Idag har jag ingen lust att förverkliga det igen med min nuvarande. Det stannar som en fantasi och lek i sovrummet och det är nog bäst så.

  • Anonym (Wannabe cuckold)

    Jag skulle vilja leva i en cuckoldrelation med en kärleksfull hotwife. Det skulle vara den ultimata samlevnadsformen för mig.

    Det mest sexiga, upphetsande och erotiska för mig är nämligen tanken på att se min den kvinna jag har ett förhållande med knulla och njuta ohämmat med andra män. Det är kanske konstigt men jag skulle bli lycklig om jag hörde min fru säga att hon blir tänd av tanken att knulla med andra inför mig och be mig ordna med en träff med en eller två andra män. Tänk att ha en kvinna som tänder på tanken att knulla med andra inför mig och sedan ha kärleksfull sex med mig direkt efteråt. Tanken har slagit mig att lämna min fru för att hitta en kvinna som vill leva så.

    Det som är viktigt för mig är att det är skillnad på sex och kärlek. Kärleken måste vara reserverad för mig och det skall vara full öppenhet d v s skulle min kärlek ligga med andra även då jag inte är med vill jag veta allt. För mig skulle det inte vara förnedrande att höra henne berätta hur skönt det var med de andra utan det skulle vara den ultimata närheten.

    När jag var i 20 årsåldern, för mer än 20 år sedan,  fick jag reda på att min dåvarande flickvän hade legat med en annan. Jag blev svartsjuk men också otroligt kåt så fem minuter efter jag fått reda på det hade vi otroligt skön sex. Tyvärr kunde vi inte riktigt hantera det då. Om jag hade känt mig själv som idag hade händelsen förmodligen inneburit ett lyft för oss och vi hade kanske varit ihop än idag. Jag hade bett henne bekräfta sin kärlek till mig och utnyttja det faktum att jag blev så tänd på det. Sedan hade jag uppmuntrat henne att ligga med fler och dyrkat henne för det. 

  • Anonym (ug kille)

    Tänder oxå på det. Men vill även bli dominerad av båda två och inte bara se på.

Svar på tråden Vad tycker ni om cuckold-hotwife