• Anonym

Problem att jag går runt i trosor...

Jag är den människan som skiter i om folk se min röv.. Alltså ärlig alla har sett en röv. Jag går alltid i trosor och linne hemma. Såå mysigt! :) Jag kan till och med gå i trosor till soptunnan/postlådan om så önskas. Har vi tex byggarbetare har dem iaf något att glo på! ;)

Är jag sjuk i huvudet eller är det fler som gör samma sak?  

• Svar på tråden Problem att jag går runt i trosor...
  • Tealhawk

Nej du är inte ensam xD Jag går typ aldrig fullt påklädd hemma, men dock klär jag på mig när jag går ut eftersom vi bor i lägenhet och det alltid är fullt av folk på innergården.

These are not the droids you're looking for
  • Frontline

Nja nu är det inte så illa här men nästan

Jag är precis som dig fast jag knallar runt i kalsonger, ut till brevlådan, in i garaget, skottar lite snö ja precis  överallt och ingenstans när jag är hemma...

Bäst att förtydliga att jag är en man så du inte tror att jag är en kvinna som knallar runt i kalsonger :)

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Snöviolen

Jag kan också gå i trosor och linne inne, men gå ut för att slänga sopor. Nja där går gränsen för mig.

• Rosenöga
    Frontline skrev 2012-09-15 00:08:56 följande:
    Nja nu är det inte så illa här men nästan

Jag är precis som dig fast jag knallar runt i kalsonger, ut till brevlådan, in i garaget, skottar lite snö ja precis  överallt och ingenstans när jag är hemma...

Bäst att förtydliga att jag är en man så du inte tror att jag är en kvinna som knallar runt i kalsonger :)

Skottar du snö i bara kalsongerna? Det låter inte komfortabelt. Blir det inte kallt åt din lilla stjärt?
  • Frontline
    Rosenöga skrev 2012-09-15 00:17:03 följande:

Skottar du snö i bara kalsongerna? Det låter inte komfortabelt. Blir det inte kallt åt din lilla stjärt?
    Jag är en sådan fruktansvärd varm person eller ja kanske inte på det sättet men jag fryser aldrig så ja jag knallar ut och skottar fram gången in till brevlådan och garaget på snö i kalsonger ibland det tar ca 10 minuter...
  • taquine
    Rosenöga skrev 2012-09-15 00:17:03 följande:

Ha ha också min tanke, shit vad kallt!! Och vadå Frontline tjejer kan visst ha kalsonger... snor min mans ofta för de är så sköna( till hans stora förtret,)
    Bryt inte ensam Bryt ihop
  • Rosenöga
    Frontline skrev 2012-09-15 00:23:15 följande:
    Jag är en sådan fruktansvärd varm person eller ja kanske inte på det sättet men jag fryser aldrig så ja jag knallar ut och skottar fram gången in till brevlådan och garaget på snö i kalsonger ibland det tar ca 10 minuter...

Låter lite kul, synd att inte mina grannar skottar snö iklädda bara kalsongerna. Det skulle vara en festlig syn.

Finns ju folk som vinterbadar utan att frysa ihjäl och då har de inte ens kalsonger på sig.
  • Frontline
    Rosenöga skrev 2012-09-15 00:27:55 följande:

Låter lite kul, synd att inte mina grannar skottar snö iklädda bara kalsongerna. Det skulle vara en festlig syn.

Finns ju folk som vinterbadar utan att frysa ihjäl och då har de inte ens kalsonger på sig.
    Ser så sällan mina grannar trots att vi bor så nära varandra men det är häckar i vägen " inte min då" men andra samt att vi har inte fönster åt varandra...
  • Rosenöga
    Frontline skrev 2012-09-15 00:42:28 följande:
    Ser så sällan mina grannar trots att vi bor så nära varandra men det är häckar i vägen " inte min då" men andra samt att vi har inte fönster åt varandra...
    Skrattande De har väl inte planterat häckar för att de ska slippa se din häck?
  • Frontline
    Rosenöga skrev 2012-09-15 00:47:12 följande:
    Skrattande De har väl inte planterat häckar för att de ska slippa se din häck?
    Hehe det låter på er som om jag skulle bli den "nakne snöröjaren" nej häckarna kring oss planterades nog före jag var född till och med...
  • Rosenöga
    Frontline skrev 2012-09-15 00:49:29 följande:
    Hehe det låter på er som om jag skulle bli den "nakne snöröjaren" nej häckarna kring oss planterades nog före jag var född till och med...

Behåll du kallingarna på, annars blir det frostigt. Antingen har dina grannar gamla häckar eller så är din häck inte så gammal.
  • Frontline
    Rosenöga skrev 2012-09-15 00:53:31 följande:

Behåll du kallingarna på, annars blir det frostigt. Antingen har dina grannar gamla häckar eller så är din häck inte så gammal.
    Du har en poäng i det du skriver, mina grannar är över 20 år äldre en mig så dom är ju betydligt äldre :P
  • Ballou

Tror inte det har något alls med vad grannarna tycker eller hur häckarna är utformade. Det handlar om en inre trygghet där man känner sig nöjd med sig själv. Sen om det är för att man vill visa upp det man har är det något annat..jag är 19 år och mogen:)

Svar på tråden Problem att jag går runt i trosor...