Inlägg från: Anonym (jag med!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jag med!)

Hjälp att stå emot!

jag är likadan! men har upptäckt en grej som funkar för mig. nämligen hemmagjord isglass på fun light... inga kcal och det tar lite tid att äta och man blir svinkall i munnen vilket döda lite annat sug.

• Anonym (jag med!)
    Anonym (Frestad) skrev 2012-09-18 12:32:56 följande:
    Aha! Som sådan där glass man gjorde när man var liten? Fryser du alltså bara in saft? Vill minnas att man liksom sög ut färgen och smaken med en gång så det bara var en isbit kvar. =)

Ja, precis! Styrkan avgör du ju själv när du blandar. Jag gör alltid ganska starkt saft och du får ge fasen i att suga ur all saft ur isen, som du beskriver... Det finns såna där glassformar i plast i de flesta affärer idag. Glad
  • Anonym (jag med!)
    Anonym (Frestad) skrev 2012-09-18 12:45:03 följande:
    Det ska jag testa! Har irriterande nog en man och barn som har en kusligt hög ämnesomsättning så de kommer väl sitta med Tip Top medan jag slickar på min isglass, men det får jag bjuda på. =)
    Värt att prova! Och isglass är faktiskt riktigt gott... Så du kommer inte direkt att känna att du försakar ngt. Glad
  • Anonym (jag med!)
    Anonym (Frestad) skrev 2012-09-18 13:03:54 följande:
    Ska köpa sådana där formar idag! Nu kretsar jag likt en girig gam runt en munk som tillhör sonen och ligger i en påse på köksbänken...

Fast munken är inte din... Så då får du inte äta. Flört
Svar på tråden Hjälp att stå emot!