• snowin­summer
    Äldre 20 Sep 11:29
    1224 visningar
    2 svar
    2
    1224

    Ensam föräldraledighet, nya bekantskaper sökes :) Södra STHLM

    Hej!
    Jag är en kvinna på 32 år, har en spädis samt två barn på 5 och 7 som bor varannan vecka hos mig och min sambo.
    Jag har inte så många kompisar i stan, delvis självvalt och delvis pga att jag bott på annan ort i några år. Känner dock ett behov av att umgås och prata med andra vuxna människor, inte enbart om barn :)

    Finns det någon/några här i liknande situation som vill lära känna nya personer? Kanske först via nätet och sedan promenera ihop tex? Jag har en snäll men mkt energisk schäfertik så gärna någon med hund (för promenad på Gärdet eller i skogen ihop?) och ingen som är hundrädd...

    Titta gärna in på min sida för att se om du tror att vi klickar :)

    Ha det gott

  • Svar på tråden Ensam föräldraledighet, nya bekantskaper sökes :) Södra STHLM
  • snowin­summer
    Äldre 20 Sep 21:18
    #1

    Puttar upp lite...

  • Äldre 23 Aug 12:09
    #2

    Kanskelite sent......ser att tråden startatsför ca 1 årsen. Jag har en liten bebis, född hösten 2012. Kommer vara hemma ett bra tag till, men håller påatt bli tokig av denna ensamhet. Känner inte så många som är lediga på dagarna. Har i te bott i sthlm så länge. Älskar mitt barn men att vara ensam vuxen under veckodagarns är tungt, och ensamheten gör det ibland så jobbigt att jag knappt står ut Skulle gärnalära känna fler i samma sits....

Svar på tråden Ensam föräldraledighet, nya bekantskaper sökes :) Södra STHLM