• Äldre 20 Sep 22:21
    4670 visningar
    107 svar
    107
    4670

    Nya mammakompisar sökes!

    Söker nya mammakompisar i Helsingborg med omnejd, har två flickor (3 år & 7 mån) själv är jag 32.. Känner att jag börjar bli lite instängd i lägenheten och behöver komma i kontakt med andra i liknande sits!

  • Svar på tråden Nya mammakompisar sökes!
  • Äldre 23 Sep 10:59
    #1

    Hej! Jag har också två flickor, en som blir 3 i december och en liten på 6 månader. Själv är jag 33. Kommer från Helsingborg, men bor i Lerberget.

  • Kävlin­getjej
    Äldre 3 Oct 23:22
    #2

    Är en mamma på 29 år.dotter på 3år och en son på 1,5.bor i furulund.jag är ensamstående....

  • Äldre 5 Oct 15:49
    #3

    Men hej på er! Hade nästan glömt bort att jag startat en tråd här! Vet inte riktigt vad jag skall skriva härnäst? Någon av er som är sugna på att träffas och hitta på något med barnen? Jag har bil och är inte låst till Helsingborg :)

  • Äldre 5 Oct 21:24
    #4

    Jag träffas gärna, och min vilding hade säkerligen tyckt att det hade varit kul att träffas för att leka. Hon är på dagis tis-tors 8.30-13.30. Jag är bussburen då mannen har bilen, men bussarna går ofta till Hbg, så det är inga problem för oss!

  • Äldre 6 Oct 15:21
    #5

    -Men vad kul! VI har oxå dagis tis-tors9-14
    vad sägs om att träffas på måndag? jag kan komma till dig så slipper du ta buss! vilka tider passar dig? min äldsta sover inte middag längre å den minsta är väldigt anpassningsbar!  

  • Äldre 6 Oct 16:01
    #6

    Javisst! På måndag kan vi bara efter kl.15, annars kan vi torsdag eftermiddag (efter dagis då), eller när som på fredag.

  • Äldre 7 Oct 16:43
    #7

    ok det blir lite sent vi har tvättid imorgom em/kväll men fredag har jag oxå helt blankt! ska vi säga fredag och kolla lite närmre med väder och så vad man skulle kunna hitta på?

  • Äldre 7 Oct 17:16
    #8

    Absolut, fredag it is! Vi kan ju hoppas att det är fint väder, så kan vildingarna (i alla fall min ), leka av sig på någon lekplats kanske?

  • Äldre 8 Oct 09:24
    #9

    hehe min är inte den lugna typen heller :) Jo kanske första halvtimmen! Men lekplatser är ju alltid poppis!

  • Äldre 11 Oct 16:32
    #10

    Hej! ska ju bli riktigt fint väder imorgon! har  ni någon bra lekplats i Lerberget eller skall vi träffas i HBG?

Svar på tråden Nya mammakompisar sökes!