• Snabeltiger

    Vill komma mig ut och skaffa nya vänner!

    Jag är en ensamstående trebarnsmamma, med barn på heltid. Barnen är 1½, 6 och 7 år gamla.
    Är relativt nyinflyttad i luleå och känner inte en kotte (förutom min pojkvän). Har inte varit ut eller druckit på över tre år och känner att det är dags att jag kommer mig hemifrån snart! Tjejer eller killar, föräldrar eller barnlösa, singel eller upptagen spelar mig ingen roll. Är du en person som är öppen för nya bekantskaper och tycker om att gå ut och hitta på nya saker så tveka inte att höra av er! Jag är väldigt social av mig och älskar att möta nya människor :D

  • Svar på tråden Vill komma mig ut och skaffa nya vänner!
  • Monchichi83

    Hej! Jag flyttade till Luleå för 2 år sedan och förstår ditt läge ;)
    Jag flyttade upp från Gbg och det dröjde nästan 6 mån innan jag fick jobb; inte kul då möjligheten att träffa andra (vuxna) begränsades till min man....
    Vad gör du på dagarna och vad förde dig till Luleå?

  • Snabeltiger

    Jag flyttade upp för att ha större möjlighet att få jobb, bodde tidigare i en liten by vilket gjorde det svårt att få jobb då jag inte har körkort. Dessutom hade jag min pojkvän här så de bidrog ju också lite till att jag flyttade :)

    Är för tillfället arbetssökande å dagarna kan bli väldigt långa. helst nu när hösten kommit :P Hoppas verkligen att jag får jobb innan vintern!

Svar på tråden Vill komma mig ut och skaffa nya vänner!