• Be Ja

Kvinnans orgasm?

Hur känner / märker man då kvinnan får orgasm?
    Då fittan trycks ut och ihop betyder det att hon är nära då? 

• Svar på tråden Kvinnans orgasm?
  • Anonym (Anon)
    Be Ja skrev 2012-10-01 23:26:22 följande:
    Är alla lika oerfarna här som mig?
    Nä. Men vi är fullt upptagna med saker som trycks ihop. Kom tillbaka imorgon.
  • Be Ja

Jag är tillbaka ikväll.
    Någon som kan berätta om detta hur det känns och märks!

• Anonym

Du kan nog märka det genom att hon får sammandragningar i slidan, blir extra våt, spänner kroppen, trycker sig emot dig med underlivet, andas häftigare och kanske stönar. Om du smeker henne med fingrarna kan du känna att klitoris blir hårdare och som du beskriver större. Bröstvårtorna kan styvna och huden knottra sig.  Nu är det inte alltid killen med sin kuk känner av sammandragningarna i slidan, ibland kanske du inte märker något alls men likväl kan hon ha fått en orgasm. Som sagt, det är inte bara i slidan man kan märka av sådant, orgasm känns ofta som en skön våg genom hela kroppen och får henne att reagera därefter.

• Anonym
    Då fittan trycks ut och ihop betyder det att hon är nära då? 
    Då är hon nära att tappa den, om den trycks ut...
  • Meddelande borttaget
  • Be Ja
    Anonym skrev 2012-10-03 23:00:42 följande:
    Du kan nog märka det genom att hon får sammandragningar i slidan, blir extra våt, spänner kroppen, trycker sig emot dig med underlivet, andas häftigare och kanske stönar. Om du smeker henne med fingrarna kan du känna att klitoris blir hårdare och som du beskriver större. Bröstvårtorna kan styvna och huden knottra sig.  Nu är det inte alltid killen med sin kuk känner av sammandragningarna i slidan, ibland kanske du inte märker något alls men likväl kan hon ha fått en orgasm. Som sagt, det är inte bara i slidan man kan märka av sådant, orgasm känns ofta som en skön våg genom hela kroppen och får henne att reagera därefter.
    Ofta vid oralsex, då vi hållit på en stund, så trycker hon sig mot mig ganska hårt. Hennes klitoris är rätt stor då, är hon nära då att komma eller har hon kommit då redan? Ibland lyfter hon sig upp i en "brygga".
  • Anonym

Nu är jag kvinna, men jag vet inte om det syns på mig kroppsligt att jag får orgasm, på underlivet så som du beskriver. 

Däremot märker man det tydligt eftersom hela jag njuter och är någon annan stans. Min kropp vrider på sig, jag tar tag i saker, stönar och skriker.  Känslan tar över en och det går inte att undgå...=)

• Be Ja
    Anonym (tjej) skrev 2012-10-03 23:12:31 följande:
    Kanske oromantiskt, men jag tycker att allt blir mycket enklare och bättre om man faktiskt på valfritt sätt visar när man får orgasm. Jag vill hemskt gärna att killen säger till. En del verkar vara sådana smygisar att man inte vet när han kommer heller( alltså inte bara ett problem för killar!)

Jag hade en lång relation med en kille och i efterhand när vi var lite mer trygga med varandra och pratade om att fejka orgasm eller inte så berättade han att han hade fejkat åt båda hållen - ibland fejkat att han fått orgasm för att han var trött och ville sova, ibland fejkade han att han inte hade fått orgasm för att han ville ha mer sex utan avbrott. Jag hade ingen aning om detta och hade inte kunnat känna av rent fysiskt när han kom... :)

När vi tjejer får orgasm så blir det ju sammandragningar i slidan, men de kan ju vara både svagare och kraftigare, vilket innebär att killen kanske inte alltid kan veta.
    Precis som du säger, så e det svårt för oss killar att också känna när kvinnan får orgasm. Vad är dom säkraste tecknen att märka det? Kan det även vara så att fittan inte har sammandragningar vid en orgasm?
  • Be Ja
    Anonym skrev 2012-10-03 23:29:18 följande:
    Nu är jag kvinna, men jag vet inte om det syns på mig kroppsligt att jag får orgasm, på underlivet så som du beskriver. 

Däremot märker man det tydligt eftersom hela jag njuter och är någon annan stans. Min kropp vrider på sig, jag tar tag i saker, stönar och skriker.  Känslan tar över en och det går inte att undgå...=)
    Men om det inte märks kroppsligt, då kan det vara svårt å veta skillnad på fejk och äkta.
Svar på tråden Kvinnans orgasm?