Kvinnans orgasm?
Hur känner / märker man då kvinnan får orgasm?
Då fittan trycks ut och ihop betyder det att hon är nära då?
Hur känner / märker man då kvinnan får orgasm?
Då fittan trycks ut och ihop betyder det att hon är nära då?
Då kvinnan böjer sig upp i en "brygga" vid oralsex och trycker klitoris mot tungan vid oralsex borde det vara ett ganska godtagbart tecken på orgasm och lite senare så krampar det till i slidan och är så blött att det rinner ur den några droppar.
Någon annan kvinna som känner igen sig och kan säga om detta är orgasm?
Var håller alla erfarna kvinnor till som kan berätta hur det är?
Svårt för oss killar att veta detta :(
Alla fungerar ju olika.. så det är svårt att säga att det finns några absoluta faktorer, som alltid innebär att en kvinna får/har fått orgasm. Det bästa är att fråga henne! Visa att du frågar för att du är intresserad av hennes njutning, att du vill veta vad hon tycker om för att göra det än skönare för henne.. (inte för att du ska "ha det överstökat")
Det tydligaste tecknet för mig personligen, är att jag ofta blir väldigt känslig vid klitoris eftersåt (speciallt om orgasmen kommer av främst klitorisstimulans) samt att jag under tiden vrider mig, tar tag i saker, skriker, rycker, darrar och sen börjar ofta fnissa eller blir överkänslig på hela kroppen.. haha. Allt detta sker inte jämt då jag kommer, och jag kommer liksom på olika sätt och olika intensivt. Sen låter jag också rätt mycket hela tiden, men det är ju också en sån där individuell grej. Mitt ex (tjej) var tyst av sig men stönade samma ord/fraser nästan jämt innan hon skulle till att komma.
Men fråga tjejen du är med istället!? Helt omöjligt för andra att besvara detta då hon mycket väl kan fejka... Eller så når hon klimax...
Men kommunicera med henne, så kanske du kan få ett ärligt och korrekt svar istället för spekulationer.
På min tjej märks det inte alls om hon kommer på riktigt eller om hon skulle fejka. Nu vet jag att hon aldrig fejkar då vi är på samma plan att det bara är osäkerhet om man fejkar. De ggr hon inte kan komma säger hon det och så är det inget mer med det.
Men även när hon kommer så ser jag inte det på något sätt mer än hennes ljud och rörelse. Men dessa skulle hon klara fejka lika bra om hon ville.
På min tjej märks det väldigt tydligt när hon kommer , vilket hon gör flera ggr per samlag , det märks tydligt på hennes andning , hållning , osv , hon brukar krampaktigt ta ta i det hon har till hands , kudde , täcke , mina händer , mig m.m , sen känner jag oxå hur hennes muskler i slidan "krampar" och det är bara för skönt , har hänt flera ggr att vi kommit samtidigt så det blir så skönt när hon "krampar".
Finns en bra artikel om den manliga och kvinnliga sexualiteten som kanske kan vara av intresse
http://jonasgademinblogg.blogspot.se/2012/09/jonas-gade-comunicera-den-manliga-och_20.html