• Be Ja

Kvinnans orgasm?

Hur känner / märker man då kvinnan får orgasm?
    Då fittan trycks ut och ihop betyder det att hon är nära då? 

• Svar på tråden Kvinnans orgasm?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    Be Ja skrev 2012-10-03 23:31:54 följande:
    Men om det inte märks kroppsligt, då kan det vara svårt å veta skillnad på fejk och äkta.
    Personligen har jag aldrig fejkat... så vet inte hur det är med andra kvinnor men på mig märker man. Även om jag kan stöna mycket och röra på mig mycket under sex utan orgasm så märks det ändå när jag får en. Antar att min slida kramar om penisen för att jag får sammandragningar, men annars så märker man på hur stönen ändras och liksom mer lidelsefult skriiiker ut och liksom rycker till väldigt häftigt i kroppen och underlivet...
  • Be Ja

Då kvinnan böjer sig upp i en "brygga" vid oralsex och trycker klitoris mot tungan vid oralsex borde det vara ett ganska godtagbart tecken på orgasm och lite senare så krampar det till i slidan och är så blött att det rinner ur den några droppar. 

Någon annan kvinna som känner igen sig och kan säga om detta är orgasm? 

• Be Ja

Var håller alla erfarna kvinnor till som kan berätta hur det är?
    Svårt för oss killar att veta detta :( 

• weekendgirl

Alla fungerar ju olika.. så det är svårt att säga att det finns några absoluta faktorer, som alltid innebär att en kvinna får/har fått orgasm. Det bästa är att fråga henne! Visa att du frågar för att du är intresserad av hennes njutning, att du vill veta vad hon tycker om för att göra det än skönare för henne.. (inte för att du ska "ha det överstökat")

Det tydligaste tecknet för mig personligen, är att jag ofta blir väldigt känslig vid klitoris eftersåt (speciallt om orgasmen kommer av främst klitorisstimulans) samt att jag under tiden vrider mig, tar tag i saker, skriker, rycker, darrar och sen börjar ofta fnissa eller blir överkänslig på hela kroppen.. haha. Allt detta sker inte jämt då jag kommer, och jag kommer liksom på olika sätt och olika intensivt. Sen låter jag också rätt mycket hela tiden, men det är ju också en sån där individuell grej. Mitt ex (tjej) var tyst av sig men stönade samma ord/fraser nästan jämt innan hon skulle till att komma.

Be Ja skrev 2012-10-03 23:48:26 följande:
    Då kvinnan böjer sig upp i en "brygga" vid oralsex och trycker klitoris mot tungan vid oralsex borde det vara ett ganska godtagbart tecken på orgasm och lite senare så krampar det till i slidan och är så blött att det rinner ur den några droppar. 

Det låter som att det kan vara en orgasm.
  • Anonym (japp)
    Be Ja skrev 2012-10-03 23:48:26 följande:

Är det säkert. Du kan inte fråga damen i fråga?? MIn man märker alltid när jag kommer och det går inte att undgå när han kommer heller.
  • lollisen

Men fråga tjejen du är med istället!? Helt omöjligt för andra att besvara detta då hon mycket väl kan fejka... Eller så når hon klimax...
    Men kommunicera med henne, så kanske du kan få ett ärligt och korrekt svar istället för spekulationer.

Respektera andra för dess åsikter och att inte alla tänker likadant som du...
  • Be Ja
    lollisen skrev 2012-10-04 11:38:10 följande:
    Men fråga tjejen du är med istället!? Helt omöjligt för andra att besvara detta då hon mycket väl kan fejka... Eller så når hon klimax...
    Men kommunicera med henne, så kanske du kan få ett ärligt och korrekt svar istället för spekulationer.
    Liksom "svårt" å fråga i ett såhär tidigt stadie.
    Så hur skall man som man utforska kvinnans äkta orgasm eller om det fejk.

Kanske det finns män här på FL som också känner till hur man vet. 
  • lollisen
    Be Ja skrev 2012-10-15 23:33:54 följande:
    Liksom "svårt" å fråga i ett såhär tidigt stadie.
    Så hur skall man som man utforska kvinnans äkta orgasm eller om det fejk.

Kanske det finns män här på FL som också känner till hur man vet. 
    Alltså, det är i stort sett omöjligt att "se" på kvinnan om hon fejkar eller inte, om hon är duktig på att fejka så att säga... Den som förlorar mest på det är ju hon själv om hon fejkar, mest tragiskt och jag tycker synd om de som liksom upplever att de måste fejka...

Du får helt enkelt vara lyhörd, känna efter och lyssna på henne, både på hur hon låter, rör sig och vilka gensvar du får. Ja, om det nu är så svårt att prata om sex menar jag...
    Respektera andra för dess åsikter och att inte alla tänker likadant som du...
  • Be Ja
    lollisen skrev 2012-10-15 23:50:40 följande:
    Alltså, det är i stort sett omöjligt att "se" på kvinnan om hon fejkar eller inte, om hon är duktig på att fejka så att säga... Den som förlorar mest på det är ju hon själv om hon fejkar, mest tragiskt och jag tycker synd om de som liksom upplever att de måste fejka...

Du får helt enkelt vara lyhörd, känna efter och lyssna på henne, både på hur hon låter, rör sig och vilka gensvar du får. Ja, om det nu är så svårt att prata om sex menar jag...
    Som jag skrev tidigare så brukar hon böja sig i en "brygga" vid oralsex och trycka klitoris hårdare och hårdare mot min tunga då vi har hållit på i cirka 30 min med oralsex. Då hon tryckt sig en stund mot mig så trycks hennes fitta utåt en hel del, och hon tar tag med sina händer krampaktigt i sänglakanet. 
    Strax efter detta rinner det ganska mycket ur hennes fitta.

Hur tolkar du detta?
  • Anonym

På min tjej märks det inte alls om hon kommer på riktigt eller om hon skulle fejka. Nu vet jag att hon aldrig fejkar då vi är på samma plan att det bara är osäkerhet om man fejkar. De ggr hon inte kan komma säger hon det och så är det inget mer med det.

Men även när hon kommer så ser jag inte det på något sätt mer än hennes ljud och rörelse. Men dessa skulle hon klara fejka lika bra om hon ville.

• Anonym

På min tjej märks det väldigt tydligt när hon kommer , vilket hon gör flera ggr per samlag , det märks tydligt på hennes andning , hållning , osv , hon brukar krampaktigt ta ta i det hon har till hands , kudde , täcke , mina händer , mig m.m , sen känner jag oxå hur hennes muskler i slidan "krampar" och det är bara för skönt , har hänt flera ggr att vi kommit samtidigt så det blir så skönt när hon "krampar".

Svar på tråden Kvinnans orgasm?