• Theior

    Hjälp!

    Har ett problem som jag inte vet hur jag ska hantera!! Är gravid med nr.3 med min man men har inga känslor kvar...vet varken ut eller in stanna eller gå! Han är en bra människa men jag vill inte vara mer än vän! Han säger att han älskar mig och det tror jag på oh det gör att jag känner mig ännu hemskare:( har sagt att han måste ge mig space för att jag mår dåligt över allt och inget..och precis så känns det...fel på allt och inget! Hade jag inte varit gravid så hade jag nog sagt att jag vill flytta men nu känns det som att min rätt till det inte är lika stor... Funderar på familjerådgivning för han förstår verkligen inte hur jag känner och när jag tar upp det så vänds det mot mig på något sett! Vad ska jag göra när det enda som håller ihop mig är mina två barn som redan "finns" ? Vill ha barnet i magen, men känner ibland att om jag inte vore gravid vore saker lättare! Vilket får mig att må ännu sämre då jag känner att jag önskar bort bebisen i magen... Allt håller på att äta upp mig och jag vill inte såra någon annan så jag sårar mig själv ist....fan vad ska jag göra?!?!

  • Svar på tråden Hjälp!
  • annelie1979

    Tycker absolut att ni ska söka hjälp med familjerådgivning! för er egen och för barnens skulle behöver ni testa allt innan ni ger upp!

Svar på tråden Hjälp!