inte råd med veterinär - KRIS - vad göra??
Du började denna tråden kl 13:00 och har fortfarande inte åkt till vetrinären?? Djurdoktorn i Uppsala tar ju faktura, åk dit med den stackars katten!
Du började denna tråden kl 13:00 och har fortfarande inte åkt till vetrinären?? Djurdoktorn i Uppsala tar ju faktura, åk dit med den stackars katten!
Från hemsidan:
Hur går det till?
Klarna kommer att göra en enkel snabb kreditkontroll som endast tar ett par minuter. Blir du godkänd av dem kommer köpet att registreras hos oss.
Du beställer en tid och du kommer till oss, och får din tjänst utförd, samt en faktura av oss!
Vem kan använda sej av Djurdoktorns fakturaservice?
Alla slags djur kan få djurvård på faktura under förutsättning att Klarna godkänner det.Fakturamöjligheten gäller för både produkter, sjukvård, vaccination, besiktningar, tandstensborttagning,kloklipp, id-märkning, operationer, kastrationer mm.
Okej, det hade jag missat. Men nu så måste du tänka på katten i första hand. Det spelar ingen roll till vilket sjukhus du tar katten, de nekar aldrig vård, speciellt inte om djuret har ont. Har katten kunnat dricka något idag? Ju längre du väntar desto dyrare blir det, om det behövs dropp och sånt.
Det ligger i en katts instinkt att inte visa när man den är sjuk eller har ont. Så jag hoppas att du kan få en tid imorgon. Har katten kunnat få i sig vätska?
Jag beklagar ts, jag håller tummar och tår för att det inte är en tumör.