Hej tjejor. Angående relationen så tror jag det har stor betydelse för hur mkt killen faktist vill ha barn själv, att man är två om saken. Vissa killar kanske inte vet om dom vill riktigt och då är det svårt att få det att kännas naturligt. Andra killar kan nog känna sig illa till mods för att det är "fel" på dom osv. Från mitt perspektiv så visste min kille om hur läget låg precis när vi blev ihop, att jag skulle få svårt att bli gravid osv, så det kom aldrig som en chock att han skulle få genomgå lite tester och att vi skulle hamna i denna situation. Men ÄNDÅ utbröt lite panik när jag sa att vi skulle ta tag i detta, han tycker det är jobbigt att de kanske blir lite onaturligt med sex på bestämda tider samt att han inte riktigt tror att han är en bra pappa alla ggr (har en son sen innan med diabetes) men han är världens bästa! Han tror inte på sig själv alltid medans jag är tvärtom, man kan ALLT bara man vill :)
Som avslut tror jag att det är viktigt att prata om det mkt ändå så att det blir en del av vardgen. Och jag kommer inte att säga till när "stickorna visar äl" utan vi ligger för att det känns bra och inte för att vi alltid måste :)