• Nca

Vi som börjar med pergotime under hösten!

tack :)

• Nca

Men! Sånt får du inte läsa, blev ju helt nojig nu. :p jag tror inte på det där. Finns massor av PCO:are som blir gravid med hjälp av pergotime ju. Ni som nyss avslutat kur, känner ni något? Jag tycker mig ana en molande känsla i båda äggstockar lite då och då. Hoppas att något ägg växer på sig ordentligt!

• Nca

Tycker det spänner och drar runt äggstockarna hela tiden. Känner ni anfra något? Princesspeach, villen dag gjorde du VUL ?

• Nca

Åh, vill att det ska bli tisdag nu, så jag kan få göra mitt VUL och se om pergon funkat!

• Nca

Har börjat få ordentligt med ÄLflytningar, hoppas VUL inorgon visar ägglossning. :)

• Nca

Har varit på vul nu, och läkaren sa att det såg lovande ut. Slemhinnan låg på 14 mm men äggen/ägget ville han inte uttala sig om. Han sa bara att jag reagerat bra på pergon eftersom slemhinnan var så tjock redan 7-8 dagar efter sista pergotime tabletten. Tror jag lagt allt mitt hopp på denna kuren och det skrämmer mig. Nåja, har iallafall nästan lika starkt streck som kontollstrecket på ÄL testerna. :)

• Nca

Tack så mycket, hoppas det går vägen för dig också! Idag har jag iallafall ägglossning. Legat dubbelvikt sedan jag kom hem från jobbet. Det gör mest ont i vänstra äggstocken men har känningar över hela magen så det stårlar ut på högersidan. Fattar inte hur ont jag kommer ha om jag ska få dubbel dos.

• Nca

NLAL, sådär kände jag också igår! Idag är det som bortblåst och ältester a är negativa, så ägglossning tror jag att det var. Får se vad proverna visar, har inte heller haft såhär tidigt innan. Känns som att det måste vara ett positivt tecken. Heja oss!

• Nca

Ville bara höra med er, läkaren ville att jag skulle ta dubbelkur nästa gång om jag inte blev gravid denna gången. Varför får man det om man får äl på enkelkur?

• Nca

Vad roligt att vi är några stycken som är i samma sits. Hur går det för er? Jag är på äl+2 idag. Känner difinitivt ingenting, men så är det ju på tok för tidigt för att kunna känns något :). Nästa vecka på onsdag ska jag lämna blodprov för att se om det vsrit någon ägglossning, eller om LH stigit utan att något ägg släppt. Denna situationen hade kag inte med dottern, räknade inte dagarna utan jag fick kramper i magen och åkte till aluten där de konstaterade graviditet. Få behövde man inte gå och hoppas!

Svar på tråden Vi som börjar med pergotime under hösten!