Inlägg från: Lills0der |Visa alla inlägg
  • Lills0der

Min 16 åringa dotter har skaffat POJKVÄN!!

Hej emba, får jag bara hoppa in här.
    jag träffade min kille när jag var 13 år... alla tänker säker whaaaaat 13år?!!
    vi fick börja sova över på helgerna hos varandra då, jag sov i en extra säng. men jag kan ju säga att de INTE stoppade oss från att ha sex på dagarna, för ni vet väl om att sådant kan se på dagarna. Vi föredrog sex på dagen eftersom vi inte ville att någon skulle höra oss. det bästa sättet är väl att inse att hon är mogen nog att ha sex, hon är byxmyndig och du måste lita på henne. Om inte annat så kan du väl prata med henne, ge henne kondomer om inte annat
    DU är säkert en as bra mamma, fortsätt med det och lita på henne. men förklara att det kommer konsekvenser i att inte skydda sig.
    Lycka till, kram på dig !

• Lills0der
    emba skrev 2012-10-14 00:49:23 följande:
    Hör konstiga ljud från hennes rum!! Vad ska jag göra?? PANIK
    Som sagt, lita på henne. gå och lägg dig. sätt in ett par öronproppar eller lite bomull i öronen om du har och försök att sova, om det nu är så att dem har sex, ja låt dem ha det. Om ni nu har pratat om blomor o bin så vet hon väl vad en kondom är, om hon inte använder det så finns dagen efterpiller. Låter säkert jätte slaskigt att skriva så, men ja...Hon är 16, du är hennes mamma, hon menade inte vad hon sa till dig. Hon håller på o bygger sitt liv, lär sig utav sina misstag, låt henne göra det.
Svar på tråden Min 16 åringa dotter har skaffat POJKVÄN!!