• Anonym
    Äldre 17 Oct 08:14
    2211 visningar
    21 svar
    21
    2211

    Alltid sexigt med självkänsla?...oavsätt hur man ser ut?

    Jag har hört av många människor att självkänsla strålar mest. Att det är sexigt med en kvinna som inte skäms och kyler sig under sexet. En kvinna som kan slappna av trots lite skavanker.

    Stämmer det?

    Gäller det även om hon är mörk runt anus? Har hängiga bröst och läppar?      

  • Svar på tråden Alltid sexigt med självkänsla?...oavsätt hur man ser ut?
  • Anonym
    Äldre 17 Oct 08:15
    #1

    Mörk runt anus? Det är väl de flesta och speciellt vi som är mörka för övrigt. Mörkhåriga alltså. Och mörkare blir man ju äldre man blir. 

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 17 Oct 08:18
    #2
    Anonym skrev 2012-10-17 08:15:44 följande:
    Mörk runt anus? Det är väl de flesta och speciellt vi som är mörka för övrigt. Mörkhåriga alltså. Och mörkare blir man ju äldre man blir. 

    Ja visst. Tror de flesta har mörkare hud i underlivet efter könsmognad . Men är det fortfarande sexigt när en kvinna ställer sig på alla fyra och viker ut sig porrigt fast man inte ser ut som en porrskådis? Är självkänslan viktigare? För visst krävs det självkänsla och mod att vika ut och in på sig själv på det viset?...eller är jag gammalmodig hehe
  • Anonym
    Äldre 17 Oct 08:23
    #3

    Jag är ju kvinna själv och 50 år gammal men jag tror mig veta att självförtroendet spelar större roll än utseendet vad gäller sexighet. De män jag känner tycker så iaf. En kvinna som vågar ta för sig och känner sig säker i sin kropp utstrålar helt andra saker än en utseendemässigt perfekt kvinna med dålig självkänsla och blygsel.

  • Anonym (tant)
    Äldre 17 Oct 08:41
    #4

    De flesta som levt ett tag vet att även många 70+ har sexuella relationer (och då inte främst med "perfekta" 20-åringar utan med partner runt samma ålder). 
    Ålder, och de förändringar som kommer med tiden (mycket styrt av gener) och livet är inte eller borde inte vara osexigt. Ingen kan stanna tiden och att meka för mycket med utseendet för att försöka se yngre ut brukar med tiden se lite konstigt ut.

    Känns som grundläggande biologi vore på sin plats. De flesta är mörkare runt anus, det ska liksom vara så. I porrfilmer bleks det partiet med speciella krämer. Även unga kvinnor kan ha hängiga bröst, precis som vi har olika hårkvalitet så är vi olika även på den punkten. Hängande läppar? Pratar vi blygdläppar nu??? Det finns säkert inte två par som är identiskt lika en del har långa, andra korta, de flesta har lite olika längd på dem (för att naturligt minimera skav, tack för det moder natur) och även nyansen på dem skiljer en hel del. 

    Börjar förstå varför så många förhållanden verkar gå åt h-vete när så många människor verkar kämpa så in i baljan för att vara "perfekta" och är så ytliga.
    Funderar på om många är påverkade av de ideal som ofta visas upp i porrens värld?
    Bättre satsa på en partner man uppskattar för fler kvaliteer än bara utseendet. Viktigare borde vara att man har ungefär samma mål i livet och tankar om hur man vill ha det i relationen och med ev barnuppfostran.

    Så, nu har tant fått sagt sitt. 

  • Anonym (Ja)
    Äldre 17 Oct 08:42
    #5

    Som svar på TS fråga, ja det stämmer absolut! Vet inte vad det är med många "snygga" tjejer, men de saknar personlighet, är för mig totalt ointressanta, som skyltdockor. Och mörka anus? Kom igen du måste skämta, vem bryr sig om det?

  • Anonym (Ja)
    Äldre 17 Oct 08:45
    #6

    Bra sagt tant!

  • Anonym
    Äldre 17 Oct 09:58
    #7

    Håller också med: bra sagt, tant!

    Jag är 50 år, mörkbrun i rumpan, har hemorrojder, hängbröst, är orakad med hår som börjat gråna "där nere". Lite plufsig mage. Men inga problem att få män för det  

  • Äldre 17 Oct 18:08
    #8
    Anonym skrev 2012-10-17 08:14:00 följande:
    Jag har hört av många människor att självkänsla strålar mest. Att det är sexigt med en kvinna som inte skäms och kyler sig under sexet. En kvinna som kan slappna av trots lite skavanker.

    Stämmer det?

    Gäller det även om hon är mörk runt anus? Har hängiga bröst och läppar?      
    Ja!
  • Äldre 17 Oct 18:16
    #9

    För det första, det jag anser skitsnyggt kanske du anser kräkfult. Och förhoppningsvis släpar man inte med sig något kräkfult i säng? Eleeeer??
    Sen när man väl är i sängen med den man förhoppningsvis anser snygg, så blir denne snyggare av att ha god självförtroende. Va är de för kul med något som "neej, håll lampan släkt!!", "neej jag vill ha täcket påååååå!!". "*buhuuuu* jag har hängpattar!!! Fatta nu att jag är ful!!" Totalt osexigt och jävligt irriterande. Så ställ dig på alla fyra visa bäcksvarta rövhålet och låt pattarna hänga och gnugga mot sängen, mannen som vill dra över dig fattar väl själv vad han anser är snyggt?!


  • Äldre 17 Oct 18:19
    #10
    YummyMami skrev 2012-10-17 18:16:04 följande:
    För det första, det jag anser skitsnyggt kanske du anser kräkfult. Och förhoppningsvis släpar man inte med sig något kräkfult i säng? Eleeeer??
    Sen när man väl är i sängen med den man förhoppningsvis anser snygg, så blir denne snyggare av att ha god självförtroende. Va är de för kul med något som "neej, håll lampan släkt!!", "neej jag vill ha täcket påååååå!!". "*buhuuuu* jag har hängpattar!!! Fatta nu att jag är ful!!" Totalt osexigt och jävligt irriterande. Så ställ dig på alla fyra visa bäcksvarta rövhålet och låt pattarna hänga och gnugga mot sängen, mannen som vill dra över dig fattar väl själv vad han anser är snyggt?!
    Bra sagt och för mig kan hennes agerande tända mig fast jag inte tycker hon är särskilt snygg eller sexig.
Svar på tråden Alltid sexigt med självkänsla?...oavsätt hur man ser ut?