• Anonym (My)
    Äldre 20 Oct 18:35
    7933 visningar
    32 svar
    32
    7933

    Kär i min bästa killkompis

    Tårna rinner i takt med regnet utanför fönstret. Just nu känns det som jag inte vill leva längre verkligen.

    Jag är så otroligt kär i min allra bästa killkompis. Han jag kan ringa mitt i natten om det skitet sig ute på krogen och han hjälper mig. Han finns alltid där.... Problemet är bara att han har haft en sambo under hela våran tid som vänner.

    I septemeber berättade jag för honom vad jag kände för honom. Att jag var kär i honom. Han svarade inte speciellt mycket. Nu i oktober så satt vi och snacka, prata och allt var som vanligt. När vi skiljdes åt gjorde han bara något han aldrig gjort tidigare. Han kysste mig, mjukt, länge, höll om mitt ansikte och sen log han efteråt. Sen skiljdes vi åt. Smsade honom direkt efter och frågade om varför och hur han tyckte det var. Hans svar blev att han hade nu friat till sin sambo, att hon hade sagt ja var jätteglad över det.....

    Jag hatar mig själv för jag inte kan vara glad för hans skull. Förstår inte hur han ena stunden kan kyssa mig utan alkohol i kroppen, mitt på blanka dagen och sen gå hem till sin sambo och fria. Varför gjorde han så?? Nu vill han ha hjälp att planera något mysigt han kan göra ihop med henne och jag känner  mig bara så värdelös...

    Vad ska jag göra? Någon som har någon teori om varför han kysste mig och sen svara på frågan om varför han gjorde det att han hade friat. Men inte till mig trots att han vet att jag är kär.........

  • Svar på tråden Kär i min bästa killkompis
  • rundar­ingar
    Äldre 20 Oct 22:39
    #21

    Tycker du först och främst ska prata med honom om allt. Varför han kysste dig, varför han håller på som han gör och så vidare. Sen är ju frågan om han är sån bra kompis?

  • Anonym (My) Trådstartaren
    Äldre 21 Oct 00:50
    #22

    Varför kysste han mig? :(

  • Anonym
    Äldre 21 Oct 03:44
    #23
    Anonym (My) skrev 2012-10-21 00:50:22 följande:
    Varför kysste han mig? :(
    Han kände väl för att göra det? Herregud, allt behöver inte vara så komplicerat
  • Anonym (My) Trådstartaren
    Äldre 21 Oct 21:30
    #24
    Anonym skrev 2012-10-21 03:44:31 följande:
    Han kände väl för att göra det? Herregud, allt behöver inte vara så komplicerat

    Det är väl inte bara sånt man känner för om det inte är något???
  • Äldre 29 Oct 00:23
    #25

    Han är ju din bästa killkompis sa du? Han gjorde väl det av vänlighet då för, som någon annan redan skrivit, att han visste en kyss från honom skulle betyda mycket för dig. Att du skulle bli glad av att få kyssa honom. Inte spekulera i varför det hände eller att han skulle känna mer (även om man såklart vill fantisera ibland om att det skulle vara därför). Njut av tanken på att du iaf fick kyssa honom en gång (kan du väl unna dig mitt i allt deppigt) och att du har en sån fantastisk (i dina ögon) och snäll människa som vän tycker jag :) Så kommer det säkert nån gång i framtiden när du hittar den du är menad att vara med. Och din vän finns alltid kvar där ändå. :)

  • Anonym
    Äldre 29 Oct 10:37
    #26
    Cirby skrev 2012-10-29 00:23:10 följande:
    Han är ju din bästa killkompis sa du? Han gjorde väl det av vänlighet då för, som någon annan redan skrivit, att han visste en kyss från honom skulle betyda mycket för dig. Att du skulle bli glad av att få kyssa honom. Inte spekulera i varför det hände eller att han skulle känna mer (även om man såklart vill fantisera ibland om att det skulle vara därför). Njut av tanken på att du iaf fick kyssa honom en gång (kan du väl unna dig mitt i allt deppigt) och att du har en sån fantastisk (i dina ögon) och snäll människa som vän tycker jag :) Så kommer det säkert nån gång i framtiden när du hittar den du är menad att vara med. Och din vän finns alltid kvar där ändå. :)
    ja, väldigt vänligt att vara otrogen mot sin fästmö. Not.
  • Anonym
    Äldre 29 Oct 10:42
    #27

    jag tror han panikar inför sina planer att fria och kysste dig för att se om han var redo för att gifta sig.

  • Anonym (My) Trådstartaren
    Äldre 30 Oct 00:25
    #28

    Behöver nog uppdatera lite nu. Han kysst mig igen nu!!! :/ Jag fattar noll

  • Anonym (Nana)
    Äldre 30 Oct 01:12
    #29

    Men gudars människa, skaffa lite stake och FRÅGA varför han kysser dig när han precis förlovat sig!
    Det är INGEN som kan svara på VARFÖR han kysste dig utom han! 

  • Anonym (Nana)
    Äldre 30 Oct 01:13
    #30

    Själv skulle jag antagligen säga att det är för att han är ett as men ja.

  • Äldre 30 Oct 07:55
    #31

    Förlovar sig men har en kompis, som garanterat inte berättar för flickvännen, att småhångla med. Smart. 

  • rundar­ingar
    Äldre 30 Oct 14:59
    #32

    Varför låter du honom göra det?

Svar på tråden Kär i min bästa killkompis