• je
    Äldre 21 Oct 10:43
    1586 visningar
    7 svar
    7
    1586

    när fick ni äl med pergo?

    Hej!
    Är inne på andra kuren pergotime och har fått ordentliga flytningar. Tog sista tabletten för två dagar sedan, de kan väl inte vara äl redan?
    Förra månaden fick jag äl ca 11 dagar efter sista tablett.
    Har inte haft tillgång till äl tester i helgen.

    Fick ni ökande flytningar med pergotime en vecka in äl?


  • Svar på tråden när fick ni äl med pergo?
  • Hannus
    Äldre 21 Oct 10:55
    #1
    je skrev 2012-10-21 10:43:06 följande:
    Hej! Är inne på andra kuren pergotime och har fått ordentliga flytningar. Tog sista tabletten för två dagar sedan, de kan väl inte vara äl redan? Förra månaden fick jag äl ca 11 dagar efter sista tablett. Har inte haft tillgång till äl tester i helgen. Fick ni ökande flytningar med pergotime en vecka in äl?

    Hej. Jag fick äl 8 dagar efter min första lur.
  • je
    Äldre 21 Oct 14:36
    #2

    Okej. Har du fått några speciella bivärkningar?

  • Äldre 21 Oct 15:40
    #3

    På min andra pergokur fick jag omslag CD9 redan (mot normala CD11-12)...

  • Äldre 22 Oct 14:32
    #4

    jag fick utslag på ägglossningstest redan när jag tog min 5 och sista tablett ,,verkar otroligt tidigt .hade känningar  och utslag på stickan i 3 dagar ,nu på dag 14 ..någon mer som vart med om det ?

  • Äldre 22 Oct 15:39
    #5

    På enkelkur fick jag ingen ägglossning och på dubbelkur fick jag ägglossning cd18. Inga ägglossningsflytningar.

  • je
    Äldre 22 Oct 22:43
    #6

    Pajas77, va de första kuren? Jag är på min andra kur. Man överanalyserar ju allting och känner efter så mycket :)

  • Äldre 25 Oct 09:36
    #7

    ja första och jag tog halv kur ..alltså en halv tablett i fem dagar ,,från dag 5 -9 och fick positivt på dag 9 .10 och 11,tycker det verkar vara extremt tidigt 

Svar på tråden när fick ni äl med pergo?