Någon som faktiskt lyckats gå ner 10 kg på en månad och kan berätta för mig hur?
OK får testa detta imorgon och kommer med resultat på kvällen om hur dagen gått
Men jag tänker om det hade varit så lätt att det var det man åt i förhå¨llande till det man förbrukar rent kcal mässigt så skulle inte detta vara helt omöjligt om man tränade bort sina kcal. Kroppen är ju mer komplicerad än så, eller...?
Jag vill tacka alla som skriver i tråden, jag läser alla era inlägg men svarar inte en och en. Jag har nu bestämt mig för att köra stenhård LCHF. Ligga under 20g/kh per dag. Jag har ju klarat det förut, har bara tappat motivationen och vad själva LCHF gick ut på och hur man ska tänkta. Har nog levt i förnekelse lite och inte erkännt allt jag stoppat i mig. Jag ger detta en chans ni har gett mig motivationen tillbaka ivarjefall och det tackar jag er för.
Hoppas den håller för detta kommer fan inte vara lätt...
Hoppas mina celluliter minskar med för dom är inte nådiga nu, det är säkert sockret för jag har som stora stenskott i låren nu. Fy fasiken!!
Måste uppdatera, jag har gått ner ca 1 kg under förra veckan. Men min största vinst är att jag inte är lika beroende av socker som innan. Jag äter inget sött alls nu på 5 dagar och detta är grymt jobbat för att vara jag.
Började igår med Jillians 30 days shred. Såg videon och tänkte vilket jäkla fjanteri, 20 min träning i 30 dagar hur lätt som helst. Idag har jag ont i muskler på kroppen jag inte trodde jag hade. Underbaraste känslan är ändå träningsvärken i magen när jag skrattar.
Jag har tagit före bilde rså vi får se hur efterbilderna blir efter 30 dagar.
Kom igen nu ni som vill kämpa med mig måste peppa varandra jag har nu hittat min motiviation. Länkar till jillian
Man ska köra varje nivå i 10 dagar. Nivå 1 10 dgr, nivå 2 10 dgr och avslutningsvis nivå 3 10 dgr.
KOM IGEN NU DÅ!!!!
Annars ångrar vi om 30 dagar att vi inte började ge gärnet nu
Harmageddon, jag svälter inte har skrivit att jag ska följa LCHF kosten ochj träna hårt. Detta är absolut inte att svälta, fast jag ska ligga på 1500kcal/dag. Jag ska inte väga mig mer på ett tag nu utan låta det gå 10 dagar emellan. Så nu nästa vägning blir 10 november. Om jag kan hålla mig
.
Men jag har tagit mått också.
Kom igen nu ni som ville hänga på detta. Vi gör det tilsammans allt finns tillgängligt. Behovs vilja och motivation för detta bara. Jag känner mig grymt taggad för jag har sån underbar träningsvärk. 25 min om dagen vad är det egentligen? Alla har vi tid till det om vi vill.