• Anonym (Miljonärskan)

    jag är miljonär - fråga vad du vill

    ok, jag är inte snuskigt rik, det är man om man är miljardär men jag är betydligt rikare än den genomsnittliga svennebananen. fråga mig vad du vill =)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-27 07:52
    nu är jag lite nyfiken på vad ni tycker - om du själv hade haft 20 miljoner, hur skulle du då vilja leva ditt liv? vad hade du förändrat? vad du skulle du gjort med pengarna?

  • Svar på tråden jag är miljonär - fråga vad du vill
  • Anonym (Bra jobbat)

    Haha jag ser nu att tråden är typ fem år gammal så något svar får jag nog inte ändå

  • Catty68

    Tips på hur man kommer tillbaka efter en stroke när räkningarna bara läggs på hög?? Förtvivlad och huvudvärk

  • Nafurie1

    Om jag hade haft 20 miljoner... då hade jag betalat av studieskulder, de närmast anhörigas skulder samt köpa ett hus ?

    De pengar som blir över hade jag sparat i fonder/på banken till framtida familjemedlemmar! Man tackar ju aldrig nej till pengar, det finns alltid NÅGOT man kan göra med dem men dessa saker hade varit de enda som riktigt behövs :)

  • Anonym (CC)

    Med 20 miljoner - Hejdå Sverige! Lycka till med invandringen, de arbetslösa, bostadsbristen och feministdiktaturen.

    Undra om han med tråden fortfarande är rik? Är du det?

  • Desperat kvinna

    Hej! Du kan göra en god gärning och betala mina skulder hos kronofogden ????

  • Arvid P

    Kul tråd tycker jag, även om TS tyvärr säkert kastat in handduken för längesen. Intressant att läsa.

    20 miljoner alltså, men i övrigt inga tillgångar och heller ingen familj iallafall inga barn.

    Jag kan torrt konstatera att jag inte skulle vilja byta. Skulle vara tråkigt att inte ha familj  och inte äga sitt boende o.s.v samt öken att jobba i Norge.

    Dessutom otroligt tråkigt att leva sina bästa år som en snåldjåp. Den som spar han har, men inte så roligt.

  • Hippolyte

    Om jag haft 20 miljoner skulle jag tagit ett djupt andetag och njutit. Inga ekonomiska bekymmer för resten av livet. Bara göra vad man känner för. Även om man har 20 miljoner är man inte enormt rik. Tillhör fortfarande den övre medelklassen. Hoppet upp till överklassen är stort. Men jag skulle inte vilja tillhöra den. Sett den världen på nära håll. Pengar är inte allt. Lycka måste komma innifrån. Men det gör livet enklare. Jag hade köpt en stuga och odlat grönsaker. Inget behov av någon lyx. Förutom lyxen att få reda sig själv.

  • Anonym (Jaha ...)

    Är väl jag också men inte fan startar jag en tråd om det......

  • Goffen66

    Hej!
    Hoppas du fortfarande har det gott????
    Har en fråga..du får den säkert ofta.
    Här kommer den....kan du hjälpa mej styra upp min djupdykande ekonomi.?
    Ha de bra????

  • Goffen66
    Goffen66 skrev 2022-06-01 18:47:58 följande:

    Hej!
    Hoppas du fortfarande har det gott????
    Har en fråga..du får den säkert ofta.
    Här kommer den....kan du hjälpa mej styra upp min djupdykande ekonomi.?
    Ha de bra????


    Blev frågetecken istället för smileys.. sorry
  • Anonym (Per)
    Goffen66 skrev 2022-06-01 18:54:41 följande:
    Blev frågetecken istället för smileys.. sorry
    Ingen fara, tråden är sedan 2012 så TS har hunnit spendera pengarna och blivit fattig igen!
Svar på tråden jag är miljonär - fråga vad du vill