• Forumvärd

    Pussla gissa och vinn presentkort från Rofa Design!


     


    Pussla, gissa och vinn!

    Jag kommer att lägga upp pusselbitar i tråden. En efter en tills någon gissar rätt!
    Du ska luska ut vad bilden föreställer genom att gissa vad det är.
    Gissa direkt i tråden!
    Jag kommer att ge dig små ledtrådar och lägga upp en ny pusselbit allteftersom - så håll koll!

    Den som först gissar vad bilden föreställer vinner ett presentkort värt 800 kronor från Rofa Design

    Tävlingen börjar klockan 14:00 lördagen den 27/10


    Tråden öppnas då och den första rafflande pusselbiten presenteras. Solig

    Lycka till!

  • Svar på tråden Pussla gissa och vinn presentkort från Rofa Design!
  • Forumvärd

    Gör er beredda för snart kommer första pusselbiten. Cool

    Gissa vad pusslet föreställer. Det går bra att ställa frågor efter varje pusselbit och jag svarar ja eller nej

  • Millan83

    Jooo! Medan min bebis sover gott i vagnen! Lovar att hon vaknar så snart det sätter igång! haha! 

  • Forumvärd
    Millan83 skrev 2012-10-27 13:56:23 följande:
    Jooo! Medan min bebis sover gott i vagnen! Lovar att hon vaknar så snart det sätter igång! haha! 
    Haha ja det brukar vara typiskt men alldeles strax kommer första pusselbiten. Du får köra en tåpuffning av vagnen så att sötnöten fortsätter och sova sött Solig
  • Millan83
    Forumvärd skrev 2012-10-27 13:57:19 följande:
    Haha ja det brukar vara typiskt men alldeles strax kommer första pusselbiten. Du får köra en tåpuffning av vagnen så att sötnöten fortsätter och sova sött Solig
    haha får göra det! Synd bara att hon ligger ute i vagnen men jag har barnvarnare med kamera så jag kikar på henne, samtidigt som jag laddar för tävling och klipper bitar som ska sys ihop till dregglisar! Multitask!!
Svar på tråden Pussla gissa och vinn presentkort från Rofa Design!