• jann

    förspel fö analsex

    hej sexyga kamaratar. är det finns för anlsex förspel o hur man gör för att först min tjej kommer sugen på. jag lite trött vaginalsamlag.tack för är

  • Svar på tråden förspel fö analsex
  • Balansakt

    Skapligt.. Hur långt gången är hon? Jag kan nog förstå hur du tänker och jag kan känna lite noja när jag tänker att bebi där. Men den är väl långt upp? Omöjlig å komma åt om under 35cm? .. Och hoppas min noja för det där inte blir värre.. Ända sättet om hon är tveksam är att slicka henne massor och få henne jättekåt, fråga om du får smeka där, och då måste du lyssna varje gång hon blir tveksam eller vill att du tar bort. Det är för att hon måste lita hundratio procent att du kommer ta bort fingret om hon säger till dej. Men slicka och massera samtidigt mus så det blir så nice som möjligt.. Sen bara fråga om hon vill prova.. Se till att du haft finger där rätt mycke innan så hon känner sig bekväm med det. Fortsätt med klittan samtidigt massor! Alla jag gjort det med har frågat om vi kan prova igen.. Har hon dildos så andvänd! Blir bättre för båda då. Och lyssna som fan! Säger hon nej två ggr på raken så har du inte vart observant nog! Altså känner hon att du slutar direkt hon säger så kommer hon bli mycke tryggare och slappnar av mera. Enda sättet.. Hoppas det va svar på frågan? Fast du bör nog inte säga att du vill det pga gravid! Då vill hon det aldrig!

  • Frontline
    Balansakt skrev 2012-12-23 02:17:53 följande:
    Skapligt.. Hur långt gången är hon? Jag kan nog förstå hur du tänker och jag kan känna lite noja när jag tänker att bebi där. Men den är väl långt upp? Omöjlig å komma åt om under 35cm? .. Och hoppas min noja för det där inte blir värre.. Ända sättet om hon är tveksam är att slicka henne massor och få henne jättekåt, fråga om du får smeka där, och då måste du lyssna varje gång hon blir tveksam eller vill att du tar bort. Det är för att hon måste lita hundratio procent att du kommer ta bort fingret om hon säger till dej. Men slicka och massera samtidigt mus så det blir så nice som möjligt.. Sen bara fråga om hon vill prova.. Se till att du haft finger där rätt mycke innan så hon känner sig bekväm med det. Fortsätt med klittan samtidigt massor! Alla jag gjort det med har frågat om vi kan prova igen.. Har hon dildos så andvänd! Blir bättre för båda då. Och lyssna som fan! Säger hon nej två ggr på raken så har du inte vart observant nog! Altså känner hon att du slutar direkt hon säger så kommer hon bli mycke tryggare och slappnar av mera. Enda sättet.. Hoppas det va svar på frågan? Fast du bör nog inte säga att du vill det pga gravid! Då vill hon det aldrig!
    Missa jag nått men var står det att hon är gravid?


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Balansakt

    Haha, tänkte inte att det fanns kvinnor som inte väntar barn :) Jag är så uppe i mitt eget.. Får man fråga Ts vad andledningen är? Det blir sällan bra om dom är tveksamma det minsta, typ andra tredje ggn när dom går igång på riktigt av det och liksom njuter på allvar kanske. Men det är ju fysiskt skönare i 1:an vad jag erfarar iaf. Tänk på att aldrig byta från 2-1. Det kan bli otäcka infektioner har jag hört. Kan vara riktigt avtändande ifall man får bajs på sig också, och pinsamt för henne så ifall hon inte märkt nåt: säg inget. Har hon löst som kommit på skinkan så säg åt henne att vänta att du bara ska torka lite.. Så hon inte känner sig äcklig det minsta! Då kommer hon aldrig göra om det. Och gillade du det mer än hon och du tror hon kommer gilla mer nästa gång. Tala om hur bra det var, säg inget som kan tolkas som du gillar det hålet mera. Säg sånt som att det var så jävla sexigt att veta att du var där, att hon var porrig osv. Uppmuntra och visa bara positiva vibbar till henne efteråt. Gillade hon det minsta så gör hon om det men för att få det återkommande måste hon verkligen gilla det själv. (Dom gör det om du gör rätt.. Men tar tid) jag själv blir inte tänd av tanken så ofta, mycket skönare i andra, känns ju så olika beroende på pos. Röven eju mer bara ett hål, visserligen blir man masserade av dildo genom fittan ibland men ändå.. Det hålet är till för annat.

Svar på tråden förspel fö analsex