• SusannaBe

    Söker kvinnor med jobbiga förlossningsupplevelser som fött i Umeå

    Hej!

    Susanna heter jag, jag ska skriva min c-uppsats i genusvetenskap om förlossningar och normer.
    Jag är på jakt efter kvinnor som fött barn i Umeå, på NUS de senaste fem åren, vars förlossningar inte blev som de tänkt sig.
    Jag vill komma i kontakt med dig som hade en jobbig förlossningsupplevelse - fysiskt eller psykiskt, eller både och, för en intervju. Intervjun kommer att fokusera på dina erfarenheter och din upplevelse, så det finns inga "fel" svar.

    Du kommer självklart att vara helt anonym i min uppsats, och ingen kommer att lyssna på intervjun förutom jag.
    Jag har själv fött barn, och vet att det kan vara jobbigt att prata om detta, därför har jag full förståelse om du som blir intervjuad känner att du inte vill/orkar fullfölja. Om det känns så så avbryter vi helt enkelt!

    Känner du dig tveksam så träffas jag gärna över en kaffe bara för att snacka, så får du se vem jag är och kan sedan besluta om det känns okej att ställa upp på en intervju.

    Skicka ett meddelande om du vill vara med, eller om du vill veta mer innan du bestämmer dig!
    Eller mejla: susanna.bergstrom@yahoo.se

    Det går också bra att ställa frågor i den här tråden.
    Tipsa gärna era vänner också, om ni känner någon som stämmer in på mina urvalskriterier.

    Tack på förhand!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-29 10:08

    Tack för era svar, jag har nu skrivit klart min uppsats!

Svar på tråden Söker kvinnor med jobbiga förlossningsupplevelser som fött i Umeå