• Wimsey

    Vem tror du sitter bakom avataren egentligen?

    I en annan tråd väcktes en tanke, vilken bild man gör sig av hur en person pratar, ser ut och rör sig när man har kommunicerat med dem på FL. Ett alldeles utmärkt underlag för en tråd faktiskt ... 

    Alltså, en person som har skrivit i tråden. Gärna målande beskrivningar ...

    Och kom inte in och bara säg "gissa på mig!", när tråden har varit igång i en sida finns ingen anledning att inte använda första inlägget till att beskriva någon. Om du inte har något att säga om någon i tråden har högst sannolikt ingen i tråden något att säga om dig.     

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-07 19:05
    Nej ni behöver inte vara 100% seriösa hela tiden

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-01 23:40
    Mellanstadietråden:
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m68102009.html

  • Svar på tråden Vem tror du sitter bakom avataren egentligen?
  • Ellan92

    wimsey är i medelålder.
    Röker
    Gillar starkare drycker .
    Har temperament och kort stubin 

  • reflections

    Jellybean - är en ung tjej, smal. skrattar mycket. lite veganstukskläder(sjal i håret, ekologisk bomull, fotriktiga skor). tjurig, men inte dumtjurig. ja. glad & skrattar. somewhat oförstörd av livet. intellugent.

  • Ellan92

    Jeallybean
    Runt 40, omöjlig att argumentera med online, inte lika mycket åsikter i verkligheten.
    Har en partner, hon är den dominerande i förhållandet och gillar att äta god mat, dricker helst vin om hon måste dricka alkoholhaltiga drycker, och då rött 

  • reflections

    M C en stor kvinna (inte kroppsligt) hon är så mycket. kärleksfull, smart, whitty. manlig & kvinnlig - trodde länge hon var man. tror hon är karismatisk och underhållande irl. krävande. har mycket på g.

  • fortsätt paddla

    Wimsey: kvinna med klassiskt utseende, propert klädd och lagom sminkad ( ute bland folk) framför skärmen sitter hon gärna i kofta och med en kopp the. Mycket böcker i bokhyllan.
    KimP: föreställer jag mig precis som hennes avatar. Rödhårig, vacker och glad.

  • Ellan92

    synd att man inte får välja folk som inte skrivit i tråden Solig

  • EllenW

    Var tvungen att googla, men:
    Jag tror att Reflections är en ganska ensam människa. Lite naiv och utan livserfarenhet. Ung och lite rund, men i grunden go.


    Tread lightly who lives in hope of pussy.
  • Queenie70

    Ellan92 kommer från en mindre ort i typ värmland eller dalarna. Umgås en del med volvoraggare.

    Wimsey är reflekterande, har relativt hög iq, och har haft oturen att drabbats av nån slags psykiska problem av typen ångest eller depression.

Svar på tråden Vem tror du sitter bakom avataren egentligen?