Inlägg från: litenochglad |Visa alla inlägg
  • litenochglad

    Mörka ringar + Amalian på La Clinique

    Hej,

    Jag har haft komplex för mörkar ringar under ögonen (inte påsar, de är typ mer gropar...mörka)...ja så länge jag kan komma på. Jag tänker på det varje dag och mår så dåligt över det.
    Jag är inte direkt för sånt här egentligen, men samtidigt så känner jag att jag behöver göra det här för mig själv, för att komma vidare liksom...

    Efter massor med pengar på ögonkrämer och concealers känner jag att det är dags att göra något mer. Såg ett groupon-erbjudande hos La Clinique där man med hjälp av Amalian kan få bort sina mörka ringar.
    Har ett inbokat möte snart. MEN: Nu är jag jättenervös. Är det någon som har gjort samma behandling? Har googlat och hittat en del dåliga kommentarer om kliniken så det känns jätteläskigt... 
  • Svar på tråden Mörka ringar + Amalian på La Clinique
  • litenochglad

    Hej! Ja, det har verkligen ändrats! Förändringen syntes på en gång (fast jag blev blå under ögonen ett tag, så jag fick hitta på ursäkter för en del).. Men alltså, det är så galet bra. Min pojkvän stöttade mig i det här men han tyckte inte jag behövde göra det, men även han är jätteimponerad av resultatet. Man får bedövningspruta som känns som en mygga, sen är det smärtfritt. Ska dit och fylla på nu snart. Rekommenderar det verkligen, det har förändrat mitt liv i alla fall.

  • litenochglad

    Ja, tyvärr kostar det ju en del. Tror det egentligen går på ca 10 000 (!!!)...Mycket pengar förstås. Jag fick en rejäl rabatt och betalade 2999 kr (groupon-dealen alltså). Helt värt för min del var det i alla fall. Man ska passa sig så man går till rätt person tror jag, verkar finnas mycket fuskare i branschen. Jag var hos Marie Engman, rekommenderas!

Svar på tråden Mörka ringar + Amalian på La Clinique