• maja1983

    kände ni nån skillnad?

    kände ni nån skillnad på vanliga mensvärken och den växtvärk man känner maj är gravid' jaghar Bim på lördag o börjar fåmensvärk precis dom vanliga :(


    Älskar honom mest på jorden..
  • Svar på tråden kände ni nån skillnad?
  • The Fugly

    Jag kände ingen skillnad utan var helt övertygad om att mensen var på väg.


    Ever stop to think, and forget to start again?
  • Leeroy

    Jag hade ingen mensvärk alls men brösten ömmade som vanligt. Tänkte bara att mensen drog ut på tiden & det gör den förhoppningsvis i 9 månader :)

  • maja1983

    åh jag hoppas att det inte är mensvärk som jag känner utan bebisvärk


    Älskar honom mest på jorden..
  • thweni

    Hade ingen direkt "mensvärk", var mer öm över livmodern, lite smått molande typ. Och kände som ett konstigt "pirrande" där. Kan inte förklara det, men det kändes annorlunda på nåt sätt..

  • Kimmice

    Nej.
    Var helt övertygad att det var mensen som var på G.
    Höll i sig i en vecka.
    Sedan försvann den ett tag men ingen mens kom. Glad
    Lycka till!    

  • NenneLo

    Nej jag trodde mensen var på väg, märkte absolut ingen skillnad


    2011-09-13 Loke <3
  • greeneyes

    Ja, värken var kraftigare; kunde inte ens stå rak ibland. Kände en tyngd i livmodern, som att något var där. Men om jag inte hade varit en sån som känt efter så kanske jag trott att det var mensvärk.

  • Vattenmelon

    Jag är i vecka fem nu och det molar rätt kraftigt emellanåt. Enda skillnaden för mig är att det inte gör riktigt lika ont som mensvärk, jag har rätt kraftig mensvärk. Det började kännas ca 2 dagar innan bim (vad jag tror var bim, har oregelbunden cykel) och mensvärk får jag inte förrän någon timme innan jag börjar blöda.

  • maja1983

    Jag vet nu att det inte känns någon skillnad alls =) plussade i måndags o det kändes som mensen skulle komma närsomhelst senaste graviditeten va för sex år sedan och man glömmer ju bort hur det kändes.


    Älskar honom mest på jorden..
Svar på tråden kände ni nån skillnad?